Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon matbaa çalışmaları

Etiketler: ,

İyi akşamlar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizden herkese selamun aleyküm diyorum.Nasılsınız ? Beni soracak olursanız iyi diyelim iyi olalım, Allah'a şükür.Şuan itibariyle yarışmadaki üçüncü sıradaki sitemiz altıncı sıraya düşmüş bir durumda yer alıyordu ancak az önce bir yazı ekleyip güncel olduğunu herkese gösterince site bir anda dördüncü sıraya kadar yükseldi.Hadi bakalım, beklentilerimizi karşılayıp ilk 3 olmadı ilk 5 içerisinde yarışmayı bitirirse çok bahtiyar olacağım.Çünkü bizim revizyon çalışmaları yaptığımız sitelerden haklı olarak bir beklentimiz var.Umarım matbaa çalışmalarımız sonuçları bize bir yükseliş gösterir, şimdi haberler.Aslan takımımız dün gece hakemlerin taraflılığı sonunda elendi, bunun yanı sıra diğer matbaacılık temsilcimizde aynı kaderi paylaşarak kupaya veda etti.Ancak tekrar söylüyorum böyle insanları elime verseler vura vura öldürürüm.Yahu onlardan bir kart yiyen adam yokken bizim takımımız sarıya döndü, son anlardaki kırmızı ile sarı kırmızı tam tamamladık.

Ancak böyle insanların yaptıklarının yanına kalacağı düşüncesinde değilim.Neyse ben konuştukça sinirleniyorum, en iyisi konuyu değiştireyim.Şunuda belirteyim ki takımımızın elenmesine sevinenleri kınıyorum, Türkiye kazanacaktı ancak sizin gibiler yüzünden beni takımınıza soyuttunuz.Revizyon ile sinirlerime hakim olamadım sizde kusura bakmayın, matbaacılık şirketlerine bakın.Sitenin arşivini dolaşırken bakın neye rastladım : "Matbaacılık kitap aşamaları" hey gidi günler hey.Ne yazı yazmışım ama ? Şimdide öyle yazılar yazmak isterim ancak vakit bulamıyorum, son gün biraz üzerine asılacağım haberiniz olsun.Hesaplarıma göre 4 tane yazı yazarak yarışmayı bitirmeyi düşünüyorum.Fakat bu yazıların yazarlımı yoksa ters tepki mi yapacağını bilmiyorum, hayırlısı ne ise onun olmasını istiyorum, yüce Allah'tan diliyorum.