Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Organize matbaacılık için Revizyon'u tercih edin

Etiketler: ,

Hayırlı cumartesiler, bugün siz değerli revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesi takipçileri.Yazımda biraz maziden bahsedeceğim; belkide bahis etmem belli olmaz.Ancak ne yazacağımı bilmiyorum o yüzden aklıma geleni başınıza getireceğim ve yazıyı tamamlayıp siteden çıkışımı gerçekleştireceğim.Bu arada aklıma gelmişken bugün arkadaşla ortak revizyon kuponu yapalım dedik.Ben 3 tane maç oynamamız gerektiğini ve ikisinin sürpriz birisinin ise matbaacılık için banko olmasını istedim.Sevgili arkadaşım Ali olur dedi ve bayiye gittik.Ben iki maç seçtim ancak Ali beğenmedi ve bugün için oynamamız gerektiğini dile getirdi.Chealsea maçına karşı takıma verdim oranı 7.0 idi ancak dostum olmaz dedi neyse ikna ettim ve ekledik.Sonra ben Kayseri'ye verip birde kensisi banko maç yazdı.Bakalım sonuçta ne olacak ancak inanın parası gözümde değil.Zaten o maçın parasından hayır gelir mi ? Alsamda inanın kendim için harcamam zaten yüksek bir meblada değil.Hadi hayırlı olsun ne diyeyim, ayrıca diğer site altıncı sıraya geriledi bunuda söyleyeyim ve yazımıza devam edeyim.

İlk önce sitemizin şuanki durumundan bahsetmek istiyorum.Bunlar popülerliği, rank sayısı ve Google tarafından kaydı tutulan sayfa sayısı ve bilgileridir.Ancak beni uğraştırmayın zaten bilgileri siz arama motorlarını kullanarak elde edersiniz, en iyisi ben yorum yapayım.İlk önce brnckvvtmllttrhabarirevizyon matbaacılık sitemizin yarışmanın bitimine 2 gün kala birincilikte olması beni çok ama çok mutlu ediyor.Tek düşüncem buradaki sıralamanın 3 gün daha devam etmesinden yanadır.İnşallah bu durum devam eder ve sıralamadan düşmeyiz, Allah'ın izniyle tek düşüncemiz budur.

Sitemizin durumundan bahis etmişken birazda sitemizde yer alan anketten konu açayım.Efendim sitemiz hakkındaki düşüncelerinizi dile getirerek bizi mutlu ederseniz memnun olurum, sizi bilmem ama benim için önemli bir ankettir kendisi.Şuan ankete göre birinci sırada yer alacağız ancak bildiğiniz üzere matbaacılık bunu dikkate almıyor tek düşüncesinin revizyon matbaacılık olduğunu sizde bizden iyi biliyorsunuz.Peki sizin bizden daha iyi bildiğiniz şeyler neler ?

İsterseniz ben bunları liste şeklinde siz değerli kullanıcılarımıza sunayım.

  • Revizyon matbaacılık sitemizin iyi yada kötü yanlarını siz bizden daha iyi biliyorsunuz.Çünkü siz işin içinde değilsiniz ve herzaman dışarıdan bakan içeride olup biteni en iyi görendir.
  • Organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi içerikli blogumuzun yazılarının içeriğe uygun mu değil mi ? sorusunun cevabını benden daha iyi biliyorsunuz.
  • Brnckvvtmllttrhaberi için bundan sonra ne yapmam gerektiğini sizler benden çok daha iyi biliyorsunuz.
Arkadaşlar bugünlük bu kadar yazı yeter çünkü birşey denemem gerekiyor onun için şimdilik herkese iyi akşamalar, kalın sağlıcakla.