Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık ile haber

Etiketler: , ,

Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi bilgisayarından siz değerli takipçilerimize yada takip etmeyecilerimize iyi akşamlar diliyorum.Şuan saat 19:06 ve ben yazıyı yazmaya başladım ne zaman bitirip yayımlarım o tartışılır ancak en fazla bir saat duracağım kesin.Çünkü bugün çok önemli bir maç var ve ben bu maçı izlemeliyim.Tek düşüncem turu geçmemizdir ve revizyon matbaacılık kupasını alarak sizlere bu siteden haber vermek istiyorum.Ama şunuda söyleyeyim ki eğer siteyi satarsam yada birisine verirsem kim bilir belkide buradan o güzelim haberi veremeyebilirim.Olsun önemli olan yüreklerimizin bir olması değil mi ?

Neyse konuyu amacından sapıtmayayım, o kadar gündür yazı yazıp amacından sapıyorum hiç bunun sebebinden bahsetmedim en azından ben hatırlamıyorum.Madem öyle biraz haberleri size versem güzel olacak, işte o amaçlar;


Brnckvvtmllttrhaberi için yazılar yazmak, benim amaçlarımdır.

Biliyorum şuan şu amaçları yazarken bile bu düşüncelerimi gerçekleştirdim.Bende böyleyim ne yaparsın.İnanmazsınız belki ama matbaacılık adlı yazımı yazarken canım sıkılıyor ve ne yapacağımı, yazacağımı bilmiyorum.O yüzden bir an önce yazıyı bitirip matbaa maçını izlemeye gideceğim.Hadi hepiniz mutlu ve huzurlu kalın, ayrıca hayırlı kandiller !