Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon Matbaacılık 1. Sırada

Etiketler: ,
revizyon matbaacılık

Merhabalar, şuan vereceğim haber beni çok mutlu etti (belki sizide eder) onun için paylaşayım istedim. sitemiz üçünü sıradan birinci sıraya çıkmıştır.Verdiğimiz emeklerin sonucunu veren site bizi mutlu ediyor.Aldığımız revizyonlar sonucunda ilk sıraya yerleşen site birinciliğini resimlerle kanıtlıyor.

Ana kelimede ilk sıraya çıktık fakat düşeceğimizi sanıyorum.Çünkü revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sıralamasında aniden bir yükseliş gösterdi bunun sonucu inşallah hayır olur.Alt kelimelerdede bir yükseliş gösterdik, örnek verecek olur isek; revizyon sıralamasında 4. sırada, matbaacılık aramasında 9. kademede, brnckvvtmllttrhaberi sıramamasında ise 2. sırada yer alıyoruz.Bunlar bence gayet güzel sıralamalar umarım devamı daim olur.Ayrıca brnckvvtmllttrhaberi nedir öğrenmek istemezmisiniz ?

Şimdi ise bir kaç haber vereyim yazımızı bitirelim olur mu ? Revizyon ile Avrupa Kültür Baş Kenti olan matbaacılık bunun neticesinde cumartesi günü büyük bir şölen düzenledi.Revizyon ili valisi Davut şölene katılmaz iken sonradan yatığı açıklamada revizyonun daha iyi yerlere laik olduğunu dile getirdi.Yazıyı bitirirken İstanbul'un daha iyi yerlere gelmesi ve revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sıralamasında birinci olması dileğiyle herkese iyi günler diliyorum.Bu arada yarışmadaki en önemli etmenin sabretmek ve acele etmemek olduğunu anladım, herkese tavsiye ederim.