Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon ile organize matbacılık brnckvvtmllttrhaberi

Etiketler: , ,

revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi

İyi akşamlar, revizyon matbaacılık sitemizin son pazar günlerinden birisini görüyoruz.Bu yarışmada o kadar müddet sonra bu pazar günü neden bunları yazma ihtiyacı duydum bilmiyorum lakin brnckvvtmllttrhaberi için çalışmalarımızı sürdürdüğüm bugünlerde bu yazıdan sonra ne yapacağıma daha karar vermedim fakat sizlere bundan önceleri yazdığım bir yazıda yasak bağlantı alma yoluyla sıralamada üst sıraları hedefleyen sitelere sitem etmiştim.Fakat şuan görüyorum ki hacklink atarak sıralamada üst sıraları hedefleyen gafiller var.Biraz ayıp, hak, insanlık denen şeylerden nasibini almamış bu kişi yada kişilere tekrar söylüyorum, hakkımı helal etmiyorum.Bunu geçelim efendim bizler revizyon ile matbaacılık için yazımızı tamamlayalım.

Ne yazacağımı bilmemekle beraber revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi aramasında üçüncü sıraya aşağılardan birisi geldi.Subdomain olarak kullanılan sitenin buraya gelmesi beni açıkcası şaşırttı fakat hayırlısı neyse onun olması dileğiyle başarılar diliyorum.Bu verdiğim brnckvvtmllttrhaberi sonra birazda kendi hazırladığım bir resimi sizlere sunmak istiyorum.Umarım beğenirsiniz buradaki tek amacım laf olsun revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi dolsun.Dediğim şeklli oluşturdum ve şuan yazımızın en üst tarafında bulunuyor, zaten yazıya giriş yaparken mutlaka görmüşsünüzdür.Yazımın kısa olmasını dert etmemeniz ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle.