Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile organize matbaacılık

Etiketler: ,
Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz olan yarışmada ikinci blog ile herkese iyi akşamalar.Sitemiz aramalarda ikinci sıraya düştükten sonra bir türlü ileriye doğru adım atamamıştır ve şuan itibariyle ne yaptığını bana söylememiştir.Ben şuan itibariyle revizyon için çalışmalarımı sürdürüyorum fakat matbaacılıktan geldikçe su içiriyorum ve su içirdikten sonra yemek yerine yediriyorum.Bunların yanı sıra destek çıkmak için aynı zamanda , , brnckvvtmllttrhaberi matbaacılık gibi çalışmalar yaparak revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesinde bir artış göstermeye çalışıyorum.Acaba diyorum bu düşüş bizden mi kaynaklandı yoksa co.cc uzantılı site mi atak yaptı.Şuan itibariyle onu düşünmekten kendimi alamıyorum o yüzden çalışmalarımı sürdürüyorum, hadi bakalım.Bu arada sizlere vermek diğer bir bilgi ise yarışmadan iki tane sitemi alı koydum onları link değişimine sokacağım ve bu iki siteyi bir artışa sürükleyeceğim.Elimden gelenleri yaptığım yarışmada başka ne yapsam diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

Geçen gün broşür örnekleri adlı yazımdan sonra sitedeki düşüş sonrası içerik yanlışlığı mı yaptım diyede düşünüyorum ama şuanki birinci siteye bakınca onunda atak yaptığını düşünmemek elde değil.Neyse efendim ben yazıyı uzun tutacağım, içerik olarak ne yazacağımı bilmesemde revizyon matbaacılık adına yazımı tamamlıyorum.Ayrıca bu akşam Revizyon-Matbaacılık maçını Revizyon 2-0 yendi ve böylece matbaacılık 7 sezon sonra revizyonun evinde puan kaybetti.Olay sonrası açıklama yapan organize matbaacılık ise bunun sebebinin sadece brnckvvtmllttrhaberi adlı ikinsi sıradaki oyuncunun olduğunu söyledi.Benimde yorumlarımı alacak olursanız bence bu maç yılın maçı değildi bence yılın maçı 1 mart tarihinde oynanacak olan revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi-google maçı olacak.

Yılın en çekişmeli maçına mücadele edecek olan arama motoru kendi evinde konuk edeceği sitesine umarım tipo atamaz ve yiyeceği baskılar ile maçı kaybeder.En kötü ihtimal ile bir sıfır bitmesini istediğim bu maçta sıralamada bir yada ikinci sırayı almak için çalışacağımızıda buradan duyuruyorum.En baştada söylediğim gibi yazdığım bu makaleyi uzun tutmak adına bir resim ekleyip onun üzerinde bir değerlendirme yapacağım hemde bize biraz yenilik katmış olur.
Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberiSizinde tahmin edeceğiniz gibi bu sıralamanın görüntüye alınmış şeklidir.Şuanda ikinci sırada bulunan sitemiz için çalışmalarımızı sürdürdüğümüz sitenin birinciliği tekrar ele alması için çalışacağımı üst paragraflardada söylemiştim.Allah'a şükür bu sıralamada yeterlidir en azından bizi hafife alanlara iyi bir ders vermiş olduk.Buraya kadar ikinci olarak getirmek kolay olmasa gerek değil mi ?

Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi resmimizden bahsedecek olur isek .gif formatında bulunan bu nesnenin sitemize hayırlı olması dileğiyle artık her saniye yeni bir görünüm kazandırmak için şimdi çalışacağımı bilmenizi isterim.Herkesin sağlıcakla kalmasını diler, revizyon adına kelime yanlışları için af dilerim.