Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon matbaacılık

Etiketler: , , ,

Merhabalar, bugünki revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sayfamızın sizlere yazdığı bir yazı ile karşı karşıyasınız.Ben seni bu ay birden çok kere oyuna aldım fakat kategorisi altında hiçbir artış göstermeyen sana neden brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde sıralamada bulunmadığını öğrenmek istiyorum.Google aramasını incelediğim zaman sıralamadaki brnckvvtmllttrhaberi aramasında üçüncü sayfada yer aldığını gördüm.Birincilikten oralara kadar gerilemen ister istemez beni yani revizyon matbaacılık severi bir insanı üzüyor.


revizyon bildiğiniz üzere bir matbaacılık şirletidir ve bu yüzden kendisine "revizyon matbaacılık" denmiştir.Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi adlı yarışmada bizim idolimiz olan bu site; kartvizit, broşür, dergi ve takvim gibi baskıları matbaa evlerinde basıp insanlara çalışmalarını sunmaktadırlar.Bu yüzdendirki bizlerde bu iyi niyete ortaak olmak için çalışmaktayız.

matbaacılık bildiğiniz üzere ülkemizde en çok seçilen revizyon matbaa şirketinin uyguladığı bir taktiktir.Saçmalamaya girmemek için revizyon+ile+organize+matbaacılık+brnckvvtmllttrhaberi sitemizinde onayı alarak bu yazıyı resime uygun hale getirerek kapatıyorum ve yazıyı bitiriyorum.Fakat matbaacılık için şunları söyleyeyim ki baskısı yapılan tüm ürünler (en azından çoğu) insanlık için yararlı makalelerden oluşmaktadır.Bizlerin yani TÜRK gençlerininde bunları değerlendirmesi ve ülkemiz için çalışmalarımızı sürdürmeliyiz.

brnckvvtmllttrhaberi sizlerinde bildiği ve tanıtımını yapmak üzere bizlerin üzerinden kullandığı bir yarışma kelimesidir ve bu brnckvvtmllttrhaberi kelimesi üzerine birçok saçmalama cümlesi tarafımdan yazılmıştır.Her ne kadar kelimenin okunuşu saçma olsada asıl açılımı olan Birinci Kuvvet Millettir benim tarafımdan beğeni kazanmış ve yarışmadaki düşüşümüzün bir sebebi olarak gözükmemektedir.

Umarım bu çalışmalardan sonra sitemiz tekrar birinciliğe yükselir aksiz taktirde siteyi yazıyı boğmayı düşünmüyorum, çünkü site bize lazım.Umarım revizyın ile bununda üstesinden geliriz.