Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi-dördüncü sırada

Etiketler: , , ,
Site şuan itibariyle ilk 4(dört)'te yer alıyor ve şuanda dördüncü sırada.Bugün iki yazı yazdım ve ikisinide revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde google'de kaçıncı olduğumuz üzerine yazdım ama ne yapayım yazacak pek birşey yok mesela yarında iki yazı yazmayı planlıyorum ama ne olacak bilmiyorum.

Bizimde işimiz gücümüz var sadece internet ile uğraşmıyorum ki o zaman kim bilir neler yazardım.Neyse konuyu sapıtmayalım.Resim ekleyeyim isteyen kişiler sıralamanın ilk 4 basamağını görsünler hangi site ne yapıyor öğrensinler.İşte o resim ;

revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi


İşte sıralama işte revizyon işte brnckvvtmllttrhaberi ve diğerleri.Sıralama bu şekilde ilerliyor ve biz tek sayfa ile buradayız.Yahu diğer alt sayfalarımız index almadı sadece ana sayfa.Neyse yahu ben çok konuşmayı sevmem ama konuştum mu susmayı bilmem.En iyisi ben çıkayım siz sıralamayı google üzerinden takip edin.

0 yorum: