Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon - revizyon.com.tr

Etiketler: ,
Hiç "hiç" dediniz mi ? Ben hiç demedim.Komik değildi biliyorum ama ne yaparsın eimden anca bu geliyor.Biz seo yarışmasının içerisindeyiz ama hiç yarışmayı kim düzenledi biliyormusunuz ? Sizde hiç birşey bilmiyorsunuz canım, yarışmayı revizyon sitesi yani revizyon.com.tr düzenliyor haberiniz olsun sonra ben duymadım ben görmedim gibi durumlar olmasın.

Blog gelelim sana bundan sonra bana abi diyeceksin.:)Neymiş "abi" evet öğrendin artık bana abi diyeceksin aramızda bir samimiyet olması iyidir.Ben sana hergün yazı ekliyorum sen ise bana sayın blog yazarı vs diyorsun olmuyor böyle.Bu arada bana uygun bir şarkı var "saçmalama ne olur" ama ne yapayım saçmalamaktayım elimden başka bir şey gelmiyor.Beşiktaş saçmalamış yeniliyor revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesi saçmalamış çok mu ? Sorarım sana google çok mu.Değilse lütfen susalım ve üst sıralara çıkaralım.Ben çıkıyorum zaten bjk olayı bitirdi 3 atması lazım.Değil mi revizyon "değil" diyormuşsun gibi duydumya neyse.

0 yorum: