Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Ne yapıyorsun sayın revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi

Etiketler: , , , ,
Siteyi boş verin arkadaşlar siz ne yapıyorsunuz ? Durumlar nasıl , sitelerin durumları iyi değil.Yani hedeflediğim gibi değil.Ben ilk 3 te kalmaya çalışırım diyordum ilk 10'a yayıldık.Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesini google'de arayınca ilk siteyi görüyoruz gerisinde ise başka birşey göremiyoruz.Yoksa biz görme engellimiyiz ?

Bu arada bir dipnot geçelim ne yazacağımı bilmiyorum o yüzden sallıyorum.Evet nerede kalmıştık, organize matbaacılık kelimesinde mi yoksa başka bir kelimedemi kalmıştık.Ben hatırlamıyorum ama sanki kaldığımız kelime brnckvvtmllttrhaberi idi.Neyse gerçekten ne yazacağımı bilmiyorum, sıralama zaten kafamı karıştırdı.Bu yarışma diğerlerine benzemiyor katılım çok yüksek ve daha bi' çok site kasmaya başlamadı.Yarışmada düşmemiz an meselesi , ayrıca tek bir site ile kasmak kolay ama biz 3 site ile katıldık neyse biz işimize bakalım ve yazımıza revizyon ile son verirken herkese iyi akşamlar diliyorum.

0 yorum: