Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

matbaacılık - matbaa,matbaacı,matbaacılık

Etiketler: , ,
Evet sayın seyirciler bakın burada ne var bakalım ne var revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi gördünüzmü ne varmış.Organize bir şekilde planlanmış matbaacılık sektörününde zirve olan site revizyon tarafından hazırlanan seo yarışması anahtar kelimesi varmış.Len uzun ve anlamlı bir cümle kurdum helal bana.Neyse yahu, bu arada bu neyse kelimesini bu aralar çok kullanıyorum.

Ama ne yapayım ben yazıyı yazmadan önce plan yapıp yazmıyorum bu yüzdendirki yazının akışına göre genellikle "neyse" kelimesini kullanıyorum.Ama sanırım matbaacılık sektöründe çalışan bir çok insan şu bizden daha çok neyse kelimesini yazıyor ve görüyordur.Bakın yine neyse kelimesini kullanacağım, neyse biz konumuza dönelim.Ne diyorduk ha aklıma geldi matbaa diyorduk.

Bu yazımda matbaacılık kelimesinin özüne inecektim ki yazının sonuna geldiğimin farkına vardım.Neyse ileride ikincisini yayımlarım orada görürsünüz özünü.İyi çalışmalar,iyi akşamlar.

0 yorum: