Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

brnckvvtmllttrhaberi - Birinci kuvvet millettir haberi

Etiketler: , , , , , ,
Merak ettiniz mi ? Düzeltiyorum, merhaba.Nasılsınız net severler ? Neyi düzeltti diyenlerde olabilir en başta selam vermemiştim o yüzden düzelttim neyse biz brnckvvtmllttrhaberi kelimesinin başlıkta geçtiği yazımıza devam edelim.Neyse dediğim gibi merak ettiniz mi brnckvvtmllttrhaberi nedir diye ? Ben merak etmedim ama dün siteleri dolaşırken açıklamasına rastladım bende aklımda kaldı ve beğendiğimden dolayı sitede paylaşmaya karar verdim.Dediğim gibi birinci kuvver millettir sözü gerçekten güzel bir söz olmuş.Yarışmaya değer ve güzel bir kelime.

Şimdi gelelim ikinci konuya arkadaşlar durum iyi değil siteler oynama yaptı ve yer değiştirmeye devam ediyor özellikle bir site sıralamadan koptu ve sıralamada yer almadı.Bende buna üzüldüm çünkü emek veriyoruz buna biz sonuç ise iyi değil.Neyse Allah'a şükür diğer siteler fena değil.Bu arada bir tane tr.gg sitesi 5 sıraya yükselmiş arkadaşlar bende tr.gg nin seosuna inandığım için bir site açtım ama ilgilenmedim sanırım ilgilenmeyeceğimde fakat dediğim gibi trgg nin seosuda çok güzel.Neyse gel gelelim fasulyenin faydalarına.

Bu arada sitenin ismini unutmayalım değil mi şurada bir köşede dursun ne zararı var en azından google emiye yararı olur her ne kadar size ve bana bir faydası olmasa bile.İşte o muhteşem o çok güzel o cümle revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi benim çıkmam lazım iyi akşamlar dilerim.

0 yorum: