Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon matbaacılık durumu

Etiketler: ,
revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi

Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizden güzel bir haber ile yazımıza başlarken herkse merhabalar diyorum.Şuan sitemiz yerini koruyor ancak diğer sitemizin sıralamasından gayet memnunum çünkü Google.com.tr yarışma kelimesinde ilk iki sırayı kapmayı başarabildik.Umuyorumki bu asıl kontrol bölümünede eklenir ve yarışmayı hedeflerimizin üstünde bir başarı ile bitiririz.Lakin bunu düşünürken revizyon matbaa sıralamasından düşme ihtimali beni korkutuyor.Allah'tan hayırlısı diyelim ve gelelim konusuz yazımıza.Şuanda Özgün adlı sanatçının dilinden yanarım şarkısını dinliyorum, bugün tanıştığım bu şarkı hoşuma gitti diyebilirim.Sizlerede tavsiye edebilirim, hoş bir şarkı.Neyse yazımızı yazalım yazmasınada ben heran çıkabilirim buda demek oluyorki bu yazıyı yazdıktan sonra belirli bir uyuşmazlık olabilir, kafanıza takmayın.Birazda spor haberleri okuyayım, sizede bilgilendirme vereceğim.Yanlız dikkat ettimde durumlar hiç iyi değil, yazı içerik ile en azından başlık ile gittikçe çarpışmaya başlıyor.Düzenleme için çalışsamda eskisi formumu kaybettim diyebilirim neyse revizyon matbaacılık durumu konusuna dönelim.Yahu şu Güiza adlı futbolcunun çektiği nedir kardeşim ? Adamın haberi dillerden düşmüyor.Tamam kötü oynamış yada oynuyor olabilir ama bu kadar üzerlerine gidilmesi gerçekten çok kötü bir davranış.Kim bu baskı altında oyununu oynayabilirki !

Boşverelim bu konuyu yoksa sinirlenmemem elde değil, biran önce yazıyı bitirip yayımlasam güzel olacak çünkü aksi taktirde siteden çıkabilirim demiştim az önce iyi hatırlıyorum.Efendim matbaacılık ile geçirmeniz gereken güzel günleri sizlere diledikten sonra birazda işime yoğunlaşsam güzel olacak, iyi akşamlar.