Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Brnckvvtmllttrhaberi revizyon için 6

Etiketler: ,

İyi geceler, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesinden herbirinize iyi akşamlar diliyorum.Yarışmanın bitmesine bu yazıyı saat ortalama akşam sekiz gibi yazdığımı düşünürsek altı(6) gün iki saat gibi kısa bir süre kaldı.Bu noktadan sonra çalışmaların pek fayda vereceğini düşünmüyorum ama şimdi Google sitemize link verse yada sonuncu siteye link verse o site birinci olmazda ne olur ? Yani yanlış anlaşılmasın lakin ben bunu tüm çalışmalar için söylemedim.Sonuç olarak revizyon çalışmasına baktığımız zaman elde edeceğiniz verimin brnckvvtmllttrhaberi olmama ihtimali %(yüzde) kaçtır ? Sanırım yine konu amaçsız amacından sapıyor, geri dönelim.Yarışmanın bitimine bu kadar az bir süre kala biraz nostalji yapalım mı ? En iyisi yapmak size bir tane yazımdan bahis edeceğim lakin sakın benden mantıklı bir yazı beklemeyin, saçmalamak benim yapımda var.Size tanıtımını yapacağım sayfa organize matbaacılık içeriği olmayan sitedeki tüm yazıları gösteren bir adresti.Belki beğenmişsinizdir ancak beğenmediyseniz sanırım o benim problemim değil, öyle mi ?

Yazıyı uzatacağım düşüncesiyle yazdıkça yazıyorum, bunun sebebi ise dün akşam yazdığım kısa yazıdan kaynaklanıyor.Bir kaç gündür bir işin peşinden koşuyorum bir türlü beceremedim yoksa ben beceriksiz bir matbaacılık sitesimiyim ? Sanırım öyleyim, eğer bir kaç gün içerisinde bu sonuca gidemez isem sanırım çok kötü şeyler olacak, neyse yine sapıttı konu.Kardeşler bu arada 574 olan seviyemiz ve popülerliği 4 olan sayfamızla yarışma siteleri içerisindeki en kaliteli sitelerden birisi olarak bununla gurur duyuyoruz.Yarışmanın bitiminde pr5 olursak bu site üzerinde acayip düşüncelerim var, zira seviyesi ve popüleritesi genel olarak iyi sayılabilen bir site bizim çok işimize yarayacak diye düşünüyorum.

Yazının kısa olmaması sebebiyetiyle uzattıkça kısalttığım yazıda ne konudan bahis edeceğimi bile bilmiyorum.Amma velakin size bir aşk sözü söylemek istiyorum, işte o söz: "birisi varki gönlümde gerisi yalan gözümde." Gerçekten güzel bir söze benziyor, laf olsun dolan torba olsun sloganıyla yazımı tamamlama yoluna gidiyorum, kalın sağlıcakla ancak brnckvvtmllttrhaberi çalışmalarını mutlaka sürdürün, siz beni takmayın.