Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile güne merhaba

Etiketler: , ,

İyi pazarlar, bugün güne revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yazısı ile başlıyorum.Bu yazımı yazarken inanın aklımda ne yazacağıma dair hiçbir düşünce yoktur.Ancak şimdi eski yazıları anmak için bir kaç sayfanın bağlantısını burada koymayı uygun görüyorum.Yazıyı bitirerek güne merhaba demek istiyorum, umarım Google'ye de uygundur.İlk önce brnckvvtmllttrhaberi ile ilgili yazdığım bir makaleyi ardındanda revizyon ve matbaacılık makalelerini tanıtan bir yazı yazacağım.Daha doğrusu bu üçünü bir paragrafta yazacağım ve yazıyı 4 cümle topluluğuna ayıracağım.Yazının uzun olması ve organize matbaacılık makaleleri için yararlı olması ve uykumun kaçması için biraz internette dolaşıp tekrar sana döneceğim, bekle.Dolaştım dolaşmasına ama inanın adam gibi birşey yoktu tekrar sana döndüm.Evet şimdi alt kelimelerimizle ilgili yazı yazmaya başlıyorum, hadi Bismillahirrahmanirrahim diyelim ve başlayalım.

Brnckvvtmllttrhaberi bizim domain kelimemiz ve zamanında sanırım 17-24 ocak arasında yazmışım, arşivler onu gösteriyor.Yazımda ozamanki hedef 20:00 projesine ait bilgiler vermiştim.Sonrada gündemden ve içeriksizlik üzerine cümleler kurmuşum; revizyon matbaacılık için tabii.Gelelim brnckvvtmllttrhaberi kelimesinin google aramasına tamam mı ? Şimdi arkadaşlar size bu sıralalamayı bildirmeden önce şunu söyleyeyim ki biz bu kelimede zamanında bu site ile birinciydik fakat siteye ne olduğunu anlamadan bu kelimelerde düşüş yaşadık.Neyse ben sizlere bu kelimedeki liderlerden bahsedeceğim.İlk sırada bu domainin alınabilecek en güzel alan ismiyle bir site var.Ardındanda benim diğer matbaacılık sitem geliyor, beni zaten bu teselli ediyor.

Gelelim revizyon kelimesine ve bunun internet üzerindeki değerlendirmesine...Bu aramada şuan sitemiz onuncu sırada yer alıyor, diğer blogumuz ise beşinci sırada yer alarak bizi mutlu ediyor.Bu aramada ekşi sözlük ile ifade edilen; güncel, %100 özgün bir site yer alıyor.İkinci sırada yer alan revizyon.com.tr gelecek vaadediyor.Zamanında bu site ile dördüncü sırada yer alırken şimdi bu kadar geride kalmak inanın beni korkutuyor.Ancak tek ümidim olan revizyon araması aramasında tekrar üst sıralardaki yerimi almaktan başka birşey değildir.Revizyon ifadesini sitede tanıttıktan ve eski bir sayfamıza dönüş yaptıktan sonra şimdide matbaacılık adına makalemi yazıp siteden çıkmayı düşünüyorum.Zira revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi bunu bizden rica ediyor.

Matbaacılık adına yazdığım bu eski bir yazıda -iyi hatırlıyorum- o zamanki aldığımız çeviriden çıkmak için bir video eklemiştim.Tabii bunu Türkçe içerikli bir yazı ile desteklemiştim.Bu site çeviri aldığında beni çok tedirgin etmişti ama bu aralar sitelerin durumu iyi umarım bundan sonrada bu şekilde devam eder, kalın sağlıcakla.