Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık son 7 gün

Etiketler: ,
Merhabalar, bugün günlerden revizyon olduğunu düşünür isek yarışmamızın bitmesine şuan itibariyle 7 gün gibi bir süre kaldı.Önceleri son hafta zirvede yarışmaya girersek yarışma bitimindede birinci bitiririz diye düşünüyordum ancak şuan itibariyle hiç öyle düşünmüyorum.Heran herşeyin olabileceği revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasında inanın heyecanın doruklara çıktığı noktalardayım.Nelerin olacağını kestirmenin zor ama çok zor olduğu şu günlerde acaba diyorum bu sıralama ile yarışmayı bitirebilirmiyiz.İnanın şuandan itibaren bu site için değilde üçüncü matbaacılık sitesi için çalışıyorum.O siteyi ikinci sıraya getirmeyi başarırsam çok güzel bir derece ile yarışmayı bitirmiş olacağım, buda beni mutlu edecek.Pek açıklama yapmam ama paranın bir çok hayıra vesile olmasını yüce Allah'tan niyaz ediyorum.Eğer kazanırsam inşallah belirli bir kısmını çocuk esirgeme yada başka bir kurum yada kuruluşu vereceğim, hadi hayırlısı.

Bunun yanı sıra şuanda revizyonspor maç yapmakta rakibi ise bildiğiniz üzere organize sanayiispor bakayım şuanda skor kaç kaç, olur mu ? Vay vay, skor 2-1 olmuş ve dakika daha 26, gerçektende gollü bir maç bizi bekliyor.Bununda hayırlı olması dileğiyle, o mahrur beste çalar müjganla ben ağlaşırız.Ne şarkı be, dinledikçe dinleyesim geliyor.Söyle yağmur söyle, bu müzik parçasıda tam bir matbaacılık okulunda dinlenecek bir parça diye düşünüyorum.Bu metni sanırım dün akşamkinden biraz daha kısa tutacağım yani beni affetmeniz gerekiyor.Alexa rankı 582 olan sitemizden herkese iyi akşamlar diliyorum, hava atmıyorum sadece yazı uzasın diye yazıyorum.