Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

matbaacılık ile sıralama

Etiketler: ,

Merhabalar, bugünki revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yazımızda sıralamadan konu açacağım.Fakat şuanki durumdan memnuniyetimi başlamadan önce bildirmek istiyorum.Sıralamada ilk 3 içerisinde bulunan iki sitem gelecek vaadediyor dersem lütfen yanlış anlamayın.Ama benim hedeflerim yavaş yavaş gerçekleşiyor diyebilirim.Ben bu revizyon araması içerisinde ilk 5 içerisinde bu sıralamayı almak için sıralama düşüncelerimi daha önce belirtmiştim.İnşallah bu aramada sitemiz daimi olarak orada kalır ve şurada yarışmanın bitmesine 9 gün kala aldığı bu başarıyı sona kadar sürdürür.Bakın matbaacılık yazımı yazarken yine bir abartı yaptım ve girişi uzattım.Sıralama hakkında birde resim çektim ve buraya koymayı kendime bir borç bildim ve size borcumu vermek için şimdi o resmi koyacağım ve hakkında yorum yapacağım.Tekrar söylüyorum inşallah ilk üç içerisinde iki site ile yarışmayı bitiririz.

revizyon ile organize matbaacılık sıralama İşte o matbaacılık ile sıralama resmi bu, birinci ve üçüncü brnckvvtmllttrhaberi sitesi bize ait ve bizi mutlu eden siteler işte bunlar.Görüldüğü gibi arada bir tane co.cc uzantılı kaliteli bir site var.Sıralamada bizimle beraber birinciliği paylaşan bu site bizim korktuğumuz ve heran sıralamadan indirebileceğini düşündüğüm bir site lakin bu işler hiç belli olmaz bir bakarsınız hiç bilinmeyen bir site geldi birincilik koltuğuna oturdu; bellimi olur ? Neyse edendim revizyon matbaacılık ile yazımızın sonuna geldik belki bugün bir yazı daha yazarım, teşekkürler.