Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile 1'e 5 kala

Etiketler: ,

revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberiMerhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizin yarışmadaki son 1(bir) gününe hep beraber giriyoruz.Aslında tam bir gün değil şuanda 1 gün 5 saat gibi bir süre var ancak heyecan doruklarda bulunuyor.Son anlara yaklaştığımız yarışmada temennim şuan itibariyle matbaacılık çalışmalarımızın hakkını alarak yarışmayı tamamlamaktan başka birşey değil, buna emin olun.Ayrıca gelelim bugünki güncel haberlere ve onların benim tarafımdan yorumlanışına..İlk önce size şunu söyleyeyim ki kişisel sitemin tasarımını değiştiriyorum; değişik birşey olacak.Şuanda düzenlemesini yapıyorum sanırım bu hafta sonuna kadar siteye yerleştiririm ama bellide olmaz ilk önce diğer tasarımı yedeklemem lazım sonra diğerinde üzerindeki çalışmaları bitirerek revizyon matbaacılık yarışmasına hazır etmem gerekiyor.Ayrıca size şunuda söyleyeyim ki hiç yazı yazma hevesim yoktur siteden biran önce çıkmak istiyorum bile diyebilirim.Boşverin şimdi benide siz diğer site için son anlarda neler yapabilirim onu düşünün.Kaldı 1 gün 5 saat ama diğer site altıncı sırada yer alıyor bakın sitemiz ya altıncı olacak yada dördüncü olacak sonradan demedi demeyin.Bugün akşam son denemeyi yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyorum ancak sanırım artık yazı eklemeyeceğim.Yarın akşam saat 21:00'da bir yazı ekleyeceğim sonuçlar ne olur kimse bilemez.

Yazıyı yazarken size sitemizin sitemap'ını taktim etmek istiyorum, belki beğenirsiniz.Tamam bunun beğenilecek birşeyi yok ancak unutmayalım ki laf olsun torba dolsun yazılarımızın yarından sonra belkide ardı arkası kesilecek.Belki siteyi devrederim belli mi olur ? Tabii ki olmaz ancak devretmez isem üzerine link değişimide yapmayı düşünmüyorum, ne yapacağımı bilmiyorum :) Zaman neler gösterir belli olmaz sevgilim, Şahika'nın ünlü sözü buydu değil mi ? Can sıkıntısının çaresi varmıdır diye düşünüyorum ancak brnckvvtmllttrhaberirevizyon sitesinden çıkma vaktinin geldiğini düşünüyorum, hadi iyi akşamlar.