Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık sitesi düşüyor, Revizyon çıkıyor

Etiketler: , ,
İyi akşamlar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz bugün itibariyle sıralamadaki alt kelimelerde biraz alt sıralara düşmüştür.Fakat bizler bunu dert etmiyoruz ve ana kelimede biraz daha yani 21 gün daha birinci sıradaki yerimizi korumak istiyoruz.Diğer sitemizi biraz indeceleyecek olursanız ana kelimedeki ve alt kelimelerdeki sıralamadaki düşüşü bir bakışta görebilirsiniz.Siteye içerik atmadığımız zaman site aşağılara düşüyor madem öyle sana günde 10 tane içerik atayımda sen gör.Fakat eskiden attığım özgün yazıları siteye atmayacağım, madem içerik istiyorsun sana o şekilde içerik atmayı uygun görüyorum.Sakın yanlış anlama bu lafların hepsini diğer site için söylüyorum, umarım site ilk 3'e girer.

Bunun yanı sıra bu siteyide boşladık bu yüzden biraz buruk kaldım.Fakat Allah izin verirse sana yarışma sonuna kadar hergün özgün içerik yazmayı planlıyorum.Diğer site benim kafamı çok fazla bozdu bu yüzden canımın sıkkınlığı ile siteye bazı değişkenler uygulasam mı diyorum ? Fakat bu andan sonra siteye bu kadar büyük risk ile adım atamam zira attığım her adım bizi geriye bile götürebilir.Bende bunun için matbaacılık sitemize farklı taktikler uygulamakdan çekiniyorum.Fakat eğer site ikinci sayfaya düşerse o zaman ne yaparım şimdi düşünmesi bile beni geriyor.Umarım bizi böyle kötü sürpizler yaparak bizi üzmez.

Bunun yanı sıra revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz aldığımız bağlantılar dahilinde yerini koruyor.Fakat diğer sitemizede aldığımız bağlantıların güzel olduğunu düşünüyorum.Gelecek hafta yani önümüzdeki pazar günü sitemizin biraz daha üst sıralara çıkmasını temenni ediyorum.Aksi taktirde gerekenleri yapacağım ve ne olursa olsun 15 gün içerisinde siteyi ya ilk 3 sıraya yada filtre denen o kapana kapatacağım.Umarım biz böyle kötü durumlara düşmeyiz ve revizyon matbaacılık sitemizi ilk 3 sıraya sokarız.