Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile matbaanın icadı

Etiketler: , ,
Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizi bir süredir bazı aksaklıklar nedeniyle güncel tutamıyorduk fakat bugün ki matbaanın icadı adlı yazımız ile bu açığı kapatmak istiyorum.Fakat inanmayacaksınız ama matbaa makinesinin ne zaman ve nasıl icad edildiğini bilmiyorum; daha önceki yazılarımda olsa dahi.Boşverin revizyon ile organize matbaacılık kelimesini siz bana kulak verin.Belki burada vereceğim gayet mantıklı ve hoş cümleler ile siz değerli revizyon çalışanlarına güzel matbaacılık bilgileri vereceğim.Lakin baştada söylediğim gibi benim elimde olan birşey olmadığı için ilk önce bu bilgileri benim elde etmem gerekiyor.Onun içinde sitelerin sitesi Google'den destek alacağım.

Edindiğim bilgilere göre matbaa Gutenberg taarafından icat edilmiş ve tek metal harflerle yükske baskı tekniği kullanarak matbaacılık sekmesini geliştirmiş.Fakat tek tek harfler ile baskı tekniğini bir çinli geliştirmiş ve matbaacılığın gelişmesi için büyük bir adım atmıştır.Fakat bu adımları atarken iki kişide revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesinden faydalanmış; bilgiler edinmiş, matbaacılık için uygulamışlardır.Fakat matbaanın avrupaya yayılışı yaklaşık olarak bundan 600 yıl önce olmuş yani o zaman tarihler 1400 (+küsürat)'ı gösteriyormuş.Bunun yanı sıra revizyon olarak dikkatinizi çekmek istediğim önemli bir nokta var.Bu vermek istediğim bilgi ise Hollanda'nın buradaki üst konumu görevi aldığıdır.

Revizyon için verdiğim bilgiler ışığında sizlere birkaç yorum yapmayı kendime görev olarak görüyorum.Matbaanın icadı ile şuan burada yazı yazabilmemiz kim bilir şimdi değilde bundan bir kaç yüz yıl sonraya aksayabilirdi fakat tarihler 1430'u gösterdiği tarihlerde bizim atalarımız olmasada yaşamış insanlar bu icadı gerçekleştirmişler.Yorum yaptığıma pişamn oldum desem inanırmısınız ? Zaten canım sıkkın, umarım bugünki yazdığım revizyon ile matbaacılık yazımda verdiğim güncel, kaliteli ve gerekli bilgiler olmasada elimden geldiğince bilgiler vermeye çalıştım.Eğer sizde yazılarınızı bizlere ulaştırmak istiyorsanız revizyon@matbaacılık.com adresine revizyon atınız.