Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Brnckvvtmllttrhaberi ile revizyona destek

Etiketler: , ,
Merhabalar, şuan revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi saati her ne kadar geç olmasada beim acayip uykum geldi.Umarım bu uyku yazıyı yazarken saçmalamamı tetiklemez, çünkü acayip şekilde yazıları yazma şevkim gelmiyor.Tipo ile konumuzu değiştirecek olur isek biz sitemize destek veriyoruz ve sizdende aynı hassasiyeti göstermenizi istiyoruz.Onun için sizden ricam odur ki bize destek çıkın.Bu yazıyı okuyan hiç bir babayiğidin link yada başka bir şekilde destek çıkmayacağını biliyorum.Zaten bu yazıyı okusa okusa yarışmaya katılmış ve benim rakibim olan kişiler okur.Yani destek gibi saçma bir revizyon matbaacılık düşüncesinin gerçekleşeceğini düşünmüyorum.Fakat yinede yazı yazalım torbayı dolduralım düşüncesiyle bir destek istedim acaba yanlış mı yaptım ?

Neyse efendim bugün daha doğrusu az önce diğer matbaacılık sitemin içeriğini güncel tuttukça bir üst sıraya çıktığını gördüm.Yani akşam üzeri "Google Araması"na baktığım zaman sıralamada sekizinci sırada olduğumuzu gördüm hemen 3 tane içerik attım birde ne göreyim ? Site altıncı sıraya çıktı neyse aradan biraz vakit geçti site tekrar gerilere düştü.Bende şimdi siteye iki tane daha içerik atayım dedim ve iki tane daha revizyon matbaa makinesi verdim.Bunun üzerine yine aynı şey oldu ve site bu sefer beşinci sıraya geldi.Umarım birer-ikişer derken revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz ilk 3 arasındaki yerini alır.

Yazımızın son paragrafına geldik bu metin ile yazımızı bitirmeyi amaçlıyorum fakat sonuç olarak brnckvvtmllttrhaberi ile revizyona destek çıkmayacağınızı biliyorum ve o yüzden sizlerden bu konuda ısrarcı olmayacağım.Zaten kim rakibini desteklemek amacıyla revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi rakip sitesine link verir ki ? Sanırım ben vermem, bana vereceğim bağlantı karşısında gerçekten çok kaliteli bir link verilmediği müddetçe kimseye destek vermeyi düşünmüyorum.