Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile organize matbaacılık için 19 gün

Etiketler: , ,
İyi akşamlar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz bir çarşamba günüde birinci sıradaki zevki tatmış ve yarışmanın bitmesine sadece 19 gün kala bana ümit verdi.Şuan yarışmadaki aktif sitem yarışmada şuan itibariyle dördüncü sıradaki yerini koruyor.Fakat revizyon baskı şirketi ile birlikte çalışarak sıralamada biraz daha yükselerek ilk 3 içerisindeki yerini almasını istiyorum.Onun içinde çalışmalarımı sürdürüyorum umarım bu matbaacılık sitesine kardeş site gelerek bu siteye yardım eder.Neden öyle oldu bilmiyorum fakat şuan itibariyle kolum ağırıyor ve yazı yazmakta zorlanıyorum.O yüzden organize matbaacılık yazımı biraz kısa tutacağım, haberiniz olsun.

Hazır yazıyı uzun tutmak isterken revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlltrhaberi google aramasınıda buraya resim olarak eklersem ve biraz değerlendirme yaparsam sanırım yazıyı istediğim kadar uzatır ve bugünki matbaa makinesini bitiririm.revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlltrhaberi google araması
Resimdede görüldüğü üzere sitemiz şuan itibariyle birinci sıradaki yerinde duruyor diğer sitemiz resimdede görüldüğü gibi daha bir saat önce güncellenmiş bir site olarak dördüncü sıradaki yerinde duruyor fakat inşallah en kötü sıralamamız bu şekilde olur.Diğer önümüzdeki ve arkamızdaki siteleri değerlendirecek olursak iki sitede bizi çok zorlayan ve yarışmadaki kabusumuz olan siteler.Sıralamada geçirdiğimiz iki aylık bölümün neredeyse tamamında ilk sıraları paylaştığımız sitelere başarılar diliyorum.

Yazıyı aşırıya kaçırmamak ve kolumu yormamak için revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yazımı kısa tutacağım.Bu yüzden yazı arasında internet üzerinden izlediğim Hasan Şaş'ın güncel bir videosundan bahsedeceğim.Türk Milli Takımı birgün maçtan dönüş yaparken Ergün Pembe'nin gece gördüğü rüyası üzerine toplu olarak öleceklerini düşünmüşler ve bunun sonucunda gerçeklen komik olayları az önce izledim sizlerde izlemek isterseniz Google'ye "Hasaş Şaş Kaptan" yazın.Matbaacılık ile geçireceğiniz güzel günlerin olmasını temenni ederim.