Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon : Organize Matbaacılık Şirketi

Etiketler: ,

Herkese iyi akşamlar, orta doğu ve balkanların en hızlı revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesinde yer almaktasınız; hepinizin haberi olsun.Bugün yazıyı uzun tutacağım hiç yazmadığım kadar uzun tutacağım yaının paragraf sayısı 7 olarak gözükecek.İçeriğinde ise , ve kelimeleriyle ilgili plansız cümleler geçecek.Plansız derken kastetmek istediğim şey o anda yazarken aklıma gelen ve her türlü cümleler anlamına geliyor.

Revizyon; Bu bir seo yarışma kelimesi olduğu kadar bir yenileme anlamıda taşıyor.Bir matbaacılık şirketi ismi olan Revizyon bizim sitemizinde domainde geçen bir kelime olarak göze batıyor.Bu aralar herkes tarafından takip edilen revizyonist insanların bu kelime için yaptıkları genel açıklama ise şu şekilde: "Bizler ile bağı olmayan insanlarız.Bize bu ismi verenleri bir bulsam hepsinin töbe töbe açtıraklar ağzımızı.Bize bundan sonra kimse revizyonist demesin bizim yeni ismimiz yenileşenler olarak bundan sonra bilinsin." Bu açıklamalar üzerine revizyon matbaacılık tarafından yapılan geri dönüşüm açıklamasında ise biz onları takmıyoruz eğer bize birşey derlerse Bydvt_ adlı üyeye başvuracağız dedi.

Bu açıklamalar üzerine topu alan üye "Benden yardım isteyen herkese yardım ederim fakat olayın iç yüzünü bilmiyorum revizyon matbaacılık mı yoksa ler mi haklı ? Bunları bilirsem haklıdan taraf olacağım ve gerekirse bütün Türkiye'yi arkama alıp organize matbaacılık şirketini basarım dedi.Eğer revizyonist tayfası haksız ise onları bulduğum gibi ağız ve burunlarını kırarım.Ama başka yerlerine vurmam, yani haklı takım hangisi ise onlardan taraf olurum.Kimse benim ismimi vererek insanları tehtit etmesinler zira ben bu durumlarda çok sinirleniyorum." dedi.

Brnckvvtmllttrhaberi; bu ne saçma bir kelimedir, daha güzel kelimeler olabilir.Diye cümleler kuran vatandaşlarımıza şunları söylemeliyim ki gerçekleri görsünler ve brnckvvtmllttrhaberi laf etmesinler.Bakın arkadaşlar bunu bundan önceki bir çok yazımda açıkladım, zaten hep aynı konular üzerinde yazıyorum nede olsa başka konu yok.Açıkladığım konulardan örnek verecek olursak brnckvvtmllttrhaberi ile birincikuvvet.com adlı konumda bu kelimelerin birbirlerini tamamladıklarını ve o yüzden yarışma sahibinin böyle bir kelime kullandığını söylemiştim.Lütfen sizde bu kelimeyi hor görmeyiniz.Eğer öyle biri olursa benime revizyon@matbaacilik.blogspot.com adresinden iletişime geçsin.

Organize Matbaacılık; bu bir matbaacılık çeşididir.İnanın nedemek olduğunu bilmiyorum ve elimden geldiğince konu üzerinden saçmalamalar yaparak tanımlayacağım.Hatta yarışma kelimesi açıklandıktan sonra şunları bile düşündüm: "Bu kelimede gibi uydurulmuş mu ? Yoksa böyle birşey mi var ?" Gibi düşünceleri düşündükten sonra size şunu söylemeyi unuttum ben geçen gün bu kelimeleri eş anlamlılarıyla karşılaştırmıştım.Bir dakika bekleyin o konuyu bulup organize matbaacılık ne demektir öğrenip geleyim.Tamam öğrendim, organize matbaacılık düzenli matbaacılık anlamına geliyormuş, sizinde haberiniz olsun.

Son paragraflara giriş yapmadan önce şunu söyleyeyimki revizyon matbaacılık şirketi aslında organize matbaacılık yapmıyormuş."Nasıl olur bu ?" diyecek olursanız size olayı şöyle açıklayayım.Bildiğiniz üzere dünya matbaa kurumları ile karşı karşıya kaldı.O kadar çok matbaacılık şirketi varki herkes ben organize matbaacılık yapıyorum diyor.Fakat bunu güzel yapan şirketlerin başında gelen revizyon matbaacılık diğer şirketlerin yaptıkları ile karşılaştırıldığında işini bambaşka yaptığı ve onlarınkine hiç benzemediği görülüyor.Yani onların yaptığı organize matbaacılık ise revizyonun yaptığı bambaşka birşey, yani organize matbaacılık değil.

Bana helal olsun konuyu çok güzel bağladım.Konuyu nasıl bağlarım da bu revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi severler beni linç etmez diye düşünüyordum.Ama dert etmeyin çünkü konuyu otutturduk, dayak yemekten son anda kurtulduk.Ayrıca bakın revizyon iline bağlı matbaacılık ilçesinin brnckvvtmllttrhaberi köyündede bir vatandaşımız köyü basan ayılar tarafından linç edilmiş.Olay yerine yetişen revizyon ile matbaacılık timi ise ayılara bizde birşey yapamadık silah sıkamadık fakat onlarla boğuştuk.Çok arkadaşımız yaralandı fakat ben ellerinen kaçmayı başardım şimdi arkadaşlarımı toplayıp onların hepsine dalacağız.Tarzında yorumlar yaptıktan sonra son olarak tek kurtuluşumuz dedi.