Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık düşüşe geçti

Etiketler:
Bugün arama motorundaki sıralamalarda bir düşüş olduğunu gördüm.Özellikle bir kaç alt kelimede düşüş yaşamamışız sadece revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesindeki yerimizi korumuşuz.Ben bunu Google'ye kaç defa söyledim biz hep birinci olacaz diye ama bizi dinlemiyen arama motoru kelimesinde bizi aşağıya atmayı başarmış.Bunun nedenini anlamak mümkün değil bizler senin yanında olan ve ilerleyen vatandaşlar olarak buna üzülüyoruz.Çünkü bizler takipçiler olarak sıralamada iki sıra birden aşağıya düşerek buna üzüldük; bunu bilmeni isterim.Senden birazcık yardım istesem gücü adına bana yardım edermisin ? Sanırım bizi kırmazsın o kadar hukukumuz var ne olmuş yani bizi kelimesinde tekrar birinci sıraya çıkarsan.

Sonuçta bende arama motorunda arama yapıyorum ve özellikle en çok revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde aramalar yapıyoruz fakat senin bunu yüzümüze vurmaman lazım aksine bizi herzaman birincilik koltuğunda otutturman lazım.Kalbimi kırıyorsun artık anlamıyorum neden böyle yaptığını ? Bizer revizyon ile organize matbaacılık yapan bireyler olarak illaki bu kelimede birinci sırada olmak istiyoruz.Seninde bunu anlayışla karşılayacağına inanıyorum.

Bugünki yazım biraz kısa olacak gibi ama ne olmuş dünki yazdığım Revizyon : Organize Matbaacılık Şirketi yazısına sayarsın olur biter.Sonuçta o 4500 karakterlik yazıyı yazmak hiç kolay olmuyor; emek istiyor, harf istiyor, kaliteli cümleler istiyor.Sen bunları verebilrmisin ona ama ben verdim yazı için arkadaşımı polise ihbar ettim sen bunları yapabilirmiydim söyle yapabilrmiydin.Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi filminde yani diğer adı Eşkiya filminde geçen birr sahneydi aklıma geldi yazdım, izlemenizi tavsiye ederim.

Son paragrafa giriş yapıyorum ve şunu hatırlamanızı isterimki bugünki yazım ile dört paragraflık uzun bir yazısı hazırladım.Umarım bu yazı bizi alt kelimelerde üst sıraya çıkartmak için yeterli olur.Hadi Google tek şansımız sen değilsin ama sende bir etkensin, lütfen biraz destek ver.