Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile Pasif Kaldık

Etiketler: ,

Merhabalar, bugün sizlere revizyon matbaacılık sitesi için ne kadar fazla pasif kaldığımızdan bahsedeceğim.Dikkat edince sitemize yazı ekleme sıkıntısı çektiğimizi söylemeliyim.Fakat bu bir yarışma olduğu için umarım ile ters düşmeyiz zira en çok korktuğumuz kısım burası.Ama inanın içimden yazı yazmak hiç gelmiyor yarışma olmasa diğer sitelerime uyguladığım taktiği uygulayacağım ve ara sıra yazı ekleyeceğim.Can sıkıntısı dedikleri böyle birşey olsa gerek diye düşünüyorum, organize matbaacılık adına yazı eklemeyi sevdiğim sitemie artık yazı ekleyemiyorum.Sanırım bunun asıl nedeni revizyon işindeki çektiğim sıkıntılar olsa gerek !

Artık iki yada 3 tane dizgi içerikli yazılar eklemeyi düşünüyorum.Eklediğim yazıların yanı sıra diğer siteme az sonra bir tane taktik uygulayacağım, eğer tutarsa sıralamada artış göstermesini bekliyorum.Umarım eklediğimiz brnckvvtmllttrhaberi içerikleri ve taktikleri ile sitemiz yarışma sonuna kadar birincilik koltuğunda oturur.Ayrıca canım sıkıldığı için şuan belirli bir konuya yoğunlaşmak istemiyorum ve aklımdan geçen tüm revizyon yazılarını yazıyorum.

Bugün hiç spor haberi okumadım, onun için bir kaç dakkaya bakıp geliyorum.Doğru dürüst matbaacılık haberleri bile yoktur; medya bozulmuş.Bakın şuanda bir tane revizyon dinliyorum size sözlerinden bahsetmek istiyorum.Geçer aylar geçer yıllar yürek parça parça yar acı oldun keder oldun zindan oldun sevdiğim.Bu şarkıyı aysun ile soner söylüyormuş, ikisinide tebrik ederim tam kafamın bozuk olduğu anda iyi gidiyor.