Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile bağlantı matbaacılığı

Etiketler: ,

İyi pazarlar, bugün revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz için elimden geldiği kadar birşeyler yapmaya çalıştım.Şuan itibariyle birinci sırada olan sitemiz için artık biraz daha kasmanın vakti geldi.Bundan sonra site için eskisinin iki katı çalışmak gerekiyor ve revizyon adına birşeyler yapmak gerekiyor.Üç sitemizde ilk 10'da ve aralarında üçerr dörder sıra var bizimde istediğimiz ilk beşte 3 site ile yarışma tamamlamak.Bunun içinde elimizden geldiğince kaliteli bağlantılar almaya çalışıyorum ve bunun nedeni ise matbaacılık sitemizi tahtından indirmemek.

Neyse efendim bizler revizyonist matbaacılık ve tipo ile ofset baskı severler olarak birşeye bakıp geliyorum, lütfen bekle sayın revizyon matbaa sitesi.Baktım geldim, şimdi sizlere biraz matbaacılık sitemizin durumundan söz etmek istiyorum.Sitemiz; " En iyi matbaacılık sitesi, bu sitede matbaa ve revizyona ait bilgiler bulabilir ve gezinebilirsin." ilkesiyle yola çıkmış; revizyon ile organize mabaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesini misyon edinmiş bir matbaacılık sitesidir.

Aldığı bağlantılar ile yarışmadaki rakipleriye çekişmeli günler yaşayan site yarışma sonuna kadar elinden geleni yapıp birincilik serüvenini sürdürmek istiyor.Bunun içinde revizyon, matbaacılık ve ile brnckvvtmllttrhaberi kelimelerini kendisine konu edinen bir organize sanayii şirketi olan revizyonumuz şu günlerde yani yarışmanın bitmesine yaklaşık olarak 1 ayın kaldığı günlerde elimizi sıkıca tutmuştur.