Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon düşüşe geçerse

Etiketler: ,

Merhabalar, bugün biraz pasif kaldım ve revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesine yazı ekleyemedim.Tabii buda bize olumsuz sonuçlar doğurur diye korkuyorum.Fakat revizyon için yaptığımız çalışmalar sonucu siteye matbaacılık adına yazılar eklemeye devam edeceğiz.Ayrıca siteye aldığımız linklerin pek fazla işe yaramadığınıda söylemek istiyorum.Dönüp bakacak ıolur isek 25.000 linkimiz bulunmakta ve bunların tamamı revizyon ile matbaacılık sitesi için alınmış brnckvvtmllttrhaberi linkleridir.Bugün ki organize matbaacılık sitemiz için eklediğimiz yazıların daha doğrusu yazının daha sonuna gelmedik, okumaya devam edin.

Şöyle dönüp baktığım zaman yarışma sitemizin tam iki ayını geride bıraktığını görüyoruz.Buda bize gösteriyorki revizyon ile iki ay geçirmişiz.Lütfen huzurlarınızda ona teşekkür etmek istiyorum; onu seviyorum.Bu arada gün bitmeden şunuda söyleyeyimki herkesin cuma günü hayırlı olsun, böyle aziz birgünde herkese yüce Allah'tan şifalar dilerim.Yazıyı biraz kısa yazacağım fakat revizyon severlerin buna kızmamasını rica ediyorum, herkese iyi akşamlar.