Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık için; Revizyon Matbaacılık

Etiketler: ,
Merhabalar, herkese iyi günler dilerim.Haftanın açılış gününde revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlttrhaberi sitesi büyük bir atak yaparak üçüncü sıraya yerleşmiştir.Abisi brnckvvtmllttrhaberirevizyon'u takip eden kardeş site sıralamadak, hedefini abisinin yerine dikti.Bunun üzerine abisi silahı çekip senin neyine birincilik sen ikincili ile idare et deyip ateş açtı.Açılan ateş sonucu revizyon kalbinden vuruldu ama kendisi sadece bir kelime olduğu için hiç birşey olmadı.Olay üzerine açıklama yapan revizyon matbaacılık : "Tamam ben ikinciliğede razıyım yeterki benimle kimse uğraşmasın." dedi.

Bunun üzerine sinirlenen organize bey şunları söylemedi.Peki neden söylemedi ? Şok, evet revizyon ile matbaacılık için neden birşeyler söylemediğini merak ediyorsanız size nedeni söyleyeyim.Bunun nedeni benim, evet ben revizyon ve organize matbaacılık ile sanayiiden şirket arkadaşlarına dedimki kimseyle yarışma hakkında konuşmayacaksınız.Bunun üzerine ise görüldüğü üzere kimseyle konuşmuyorlar ve revizyon hakkında hiçbir bilgi vermiyorlar.

Revizonist gençler olarak sizlere şunları söylemek istiyorum.Eğer sizde diğer insanlar gibi revizyon ile brnckvvtmllttrhaberi seviyorsanız yapmanız gereken tek şey bizim sitemize link vermektir.Sizden şimdilik beklentilerimiz bunlar ve ayrıca yarışma bitene kadar hepinize benden link ve kek :) Karnınızı doyurmak isterdim fakat bende o kadar para ne arar ? Yarışma bitsin bana matbaacılık yedir diyin hepinize organize matbaacılık ile brnckvvtmllttrhaberi yedireyim, anlaştık mı ?