Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Brnckvvtmllttrhaberi yazı istiyor

Etiketler: ,
Bugün sana içeerik attıkça atacağım, sadece sana değil tüm siteleri uçuracağım tabii canım sıkılmazsa.Bu arada dün yaptığım çok büyük bir hata aklıma geldi hemen onu düzeltip geliyorum.Biraz içerik ile uyuşmayacak ama lütfen bekleyin, düzenlemesi yapıp geliyorum.Tamam düzelttirdim, artık sitelerimiz için revizyon ile genel bir yol izleyebiliriz.Bu yazımda neden söz edeceğimi bilmiyorum o yüzden benden güzel bir yazı beklemeyin neyinize yetmiyor 3'lük yazılar :) Şaka bir yana artık çok uzun yazılar yazmayacağım yazarsam 4-5 gibi sayılar ile ilişkili yazılar yazacağım.

Bakınız yazılar öyle kısa olacak ki yazdığım uzun yazıların yarısı kadar revizyonluktalar.Fakat bizler matbaacılık için böyle kısa yazılaarı uygun görmüyoruz hedef uzunluklar her zaman en fazladan yana fakat o şekilde yazdığımız zaman sitemizin içeriğini biraz kısa tuttuğumuzu görüyoruz.Şuan aramalarında 165 indexe sahip olan sitemizin hedefleri yarışma sonuna kadar 250 olarak gözükmektedir.Şimdi biz bunu 85 içerik olarak görürsek yaklaşık olarak 54 yazı yazmamız gerek bunu arşivleride hesaba katarak dedim.Şimdi hergün iki yazıdan 31x1.5=46 bu 31 günün index sayısınıda alır isek 46+31=77 ediyor.Bu sonuçlara bakacak olur isek aralarda attığımız içerikler ile sitemiz hedeflerine ulaşacak gibi duruyor.

Biz buradaki organize ile revizyon matbaacılık hedeflerini tamamlarsak ve yarışmada birinci gelir isek daha başka isteyeceğimiz birşeyin bulunmadığını düşünüyorum.Ama insanoğlu aç gözlüdür bakarsınız aklımıza şeytan girer.Allah bizi korusun, doğru yoldan ayırmasın; başka ne diyeyim.Yazımıza revizyon edelim zira revizyon kelimesinde geriye düştük revizyon etmez isek iyice düşeriz.Ki bu hiç iyi olmaz zira revizyon matbaacılık ile başımın derde girmesini istemiyorum.Zaten bu aralar iş-güç karmaşası yaşıyorum; kaytarıyorum.Bunlarıda düzeltmek gerek ve sıralamada birinciliği kaptırmamak gerekiyor.Bizde bunlar için çalışıyoruz ve matbaacılık ile iş birliği yapıyoruz.İtirazı olan varsa alsın yandaşlarını revizyon matbaacılık adresine gelsinler.Yaptıklarımızı karşılaştıralım, organize mi olduk ona bakalım ve ardından yazıyı bitirip siteden çıkalım.