Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Ne dedik: "Revizyon ile organize matbaacılık"

Etiketler:
Revizyon ile organize matbaacılık

Merhabalar, az önceki brnckvvtmllttrhaberi yazı istiyor adlı yazımda revizyon ile organize matbaacılık sitesi için artık çok sık güncellemeler yapacağımı söylemiştim.Onun içinde şimdi güncelleme yazımı yazıyorum fakat yazıyı yazarken bir dakkanızı rica ediyorum hemen koşa koşa revizyona gidip geleceğim.Geldim, sonuçta yaptığımız ofset matbaacılık kriterleri sonucunda elimizdeki yazılar ile Google aramalarında zirve hedefleyen bizler etiket ekleyerek yazılarımızı daha güzel hale getirmeye çalışıyoruz.Bu arada yazıyı yazarken lütfen cümleler içerisinde bir uyum, bir matbaa aramayın.Fakat biz siz okuyucularımıza davetiye gönderiyoruz sizler sitemizden çıkmayın.Yoksa bizler üzülürüz; artık yazı yazmayız.

Biz buradaki yazıları yayıncılık ilkesine dayanarak yayımlarken sizleri düşünüyoruz.Yoksa bizim arama motorları matbaacılık genel müdürlüğü ile ne işimiz var ? Bu arada bu organize sanayii ne demek bilen varsa lütfen özel mesaj atsınlar.Aklıma gelmişken sizlere son olarak şunuda söylemek isterim organize matbaacılık sanayi bölgesinde yazılar ekliyoruz ama hiç bir zaman inşaat, plastik gibi kategorilerde yazlar eklemiyoruz.Peki neden eklemiyoruz çünki biz sadece matbaacılık sitesiyiz fakat sadece matbaacılık sitesi değil aynı zamanda organize matbaacılık yayımı yapan bir etiket sistemli siteyiz.

Son olarak revizyon ile ilgili sizlere şunları söylemek istiyorum.Yarışmanın gidişatı ile ilgili içimde kötü bir his var.Bunun için ne yapmam gerek bilmediğim için kendimi siteye vurdum yazı ekliyorum ve siteyi düzene sokmaya bu sefer hakikaten karar verdim.Herkese iyi günler dilemeden önce bugün sitemize iki tane daha yazı ekleyeceğim haberiniz olsun.