Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Link Serüveni, Kaliteli Matbaa Linkleri

Etiketler: ,
Şu anda aramalarda ilk 10'da değiliz.Yahu zaten ben bir siteye önem verdiğim zaman o siteden ümidi kesin.Değer vermediğinm bloglar ilklere oynuyor.Ama bu site yani revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi ilk 10'da yok.Ne biçim iştir anlamış değilim.Ama cumartesi ve pazar günleri 2 saatimi ayıracağım ilk sayfada yer edelim.Yoksa bu iş böyle olmayacak.

Elimden geleni yapıyorum fakat gerçekten anlamadım neden böyle oldu.Bloggum sitelerine bakıyorum ilk sayfalarda onlar var."Ulan onlar ne yapıyorda orada" dememek eldemi.Biz buralarda sürünürken.Ama bu iş 1 gün değil ki 3 ay bakın 3 ayda ben bu siteyi uçuruyormuyum uçurmuyormuyum.Hacklink atanları saymaz isek ilklere oynayacağımı düşünüyorum.

Bugün siteyede iki yazı ekledim yeter bu kadar tek isteğim var oda revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde ilklere oynamak.Hadi kolay gelsin google,kolay gelsin ben.

0 yorum: