Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.
Bunlar hak bilmez yok yahu bunlar insan değil hayvan desem hayvanlara ayıp olur.Gidip heyk ile meyk ile uğraşan ve bu yöntem ile para kazanmaya çalışan insanlara ne denilir ki ? Ben insan diyemiyorum hayvan desem yine olmuyor.Yazık diyorum bakın bu güzel oldu yazık.Şimdi ikinci paragrafa geçiş yapalım bekle beni 2'nci paragraf.

Geldik ikinci paragrafa naber ikinci paragraf ? İyisin iyi bende iyi olacam şu heyklinkcilere günlerini göstereyim sonra sen gör beni.Bu arada canımın sıkıldığını ve bunun için revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasına katıldığımı söylemişmiydim ? Yok yahu nereden söyleyeyim daha iki üç gün oldu.Bakın seo için altın kuralı söylüyorum basit bir html sayfası.Evet hepsi bu yoksa daha ne olacak.

Bu arada kısa yazılar yazmadığımı söylemişmiydim ve sürekli güncel ve özgün olduğumu ? Sanırım bunuda söylememiştim.Bakın bu site ile nasıl alexa kasacağım.Peh peh peh ilk 500k'ya girecez bu bir gerçek.Zaten benim var böyle ilk 150k'da sitelerim.Buda onlardan birisi olabilir.Neyse biz burada organize matbaacılık için kasıyoruz ama konu nerelere kayıyor.Hey Allah'ım nereye gidiyorum ben.Aadam gibi kasmayı bir türlü öğrenemedim.

Neyse bu son paragraftı numaralandırmaya gerek yok zaten yukarıdakileri saymadım kaç paragraf oldu ama biz bu paragrafta revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesini geçirelim ve siiteden çıkış işlemi gerçekleştirelim.Hadi iyi akşamlar.

0 yorum: