Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile organize şiirler

Etiketler: ,

Merhabalar, bugünki bir diğer revizyon ile organize matbaacılık yazımızda siz değerleri şiir sevenler için bir iki örnek oluşturacaktım lakin başlığı yazdıktan sonra vazgeçtim.Basit bir kıtalık matbaacılık şiiri yazdıktan sonra yazı nereye doğru gidersen bende o tarafa doğru yazıyı götüreceğim.Ayrıca bunun yanı sıra şimdi aklıma gelen revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi google bilgilerinide diğer matbaacılık gücü adınadaki son paragrafta gibi bu yazımdada paylaşacağım.İlk önce en iyisi revizyon ile bilgilere geçelim ve sizlere; alexa, sayfapopülerliği, tanımlanan sayfa sayısı hakkında genel bilgiler vereyim.Sitemizin tanımlanan sayfa sayısı yani index ile ifade edilen Google tarafından tanımlanmış sayfa sayısına bakacak olur isek şu sonucu görüyoruz : brnckvvtmllttrhaberirevizyon.blogspot.com alanından aramasının yaklaşık 250 bulunmuştur.Buda demek oluyorki brnckvvtmllttrhaberi yazı istiyor adlı yazımdaki hedefe şimdiden ulaştık.Bununla beraber yolumuza devam ederken acaba diyorum bu noktadan sonra ne kadar çalışma ile beşinci siteye etki ettirebiliriz ve ilk 3 arasına alırız.Bu gördüğüm kadarıyla çok zor gözüküyor lakin biraz bastırırsak sanırım revizyon etkileri ile bir artış gösterir.Neyse efendim bir şimdi şiir yazalım olmaz mı ?


Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi
Organize ile çıktık yola, bakmadım ardımıza
Ağlaya ağlaya revizyonistlere döndük, yılmadık ama
Brnckvvtmllttrhaberi değil Google ile dalaştık yollarda
Yılmadık yılmayız revizyon matbaacılık !

Mükemmel olduğunu biliyorum sizin tekrarlamanıza gerek yok :) Şakayı bir yana bırakayım ve üst paragraflarda bahis ettiğim şu bilgilere gelelim.Arkadaşlar şuanki rankımız 595 olarak göz dolduruyor, çünkü iki aylık bir site için yeterli bir miktar olarak görüyorum.Sayfa popülerliği öncedende bildiğin üzere dört(4) olarak halen yerli yerinde durmaktadır.Bunun yanı sıra , bağlantı sayımız şuan itibariyle 33.000 olarak belirlenmiştir.Size diğer revizyonlarıda bildirsem güzel olacak, işte diğer bilgiler; bing taranan sayfa sayımız 9 ve dmoz kaydımız yoktur.Bugünlük verebileceğim revizyon matbaa bilgileri bunlardan ibaret, kalın sağlıcakla.