Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile organize sanayii şirketi.

Etiketler: ,
çerçeve üzerinde duran bir gül.

Merhabalar, gece yazdığımız "Revizyon ile baskı teknikleri" adlı yazıdan sonra bugünde gündüz gözüyle bir başka yazıdaha yayımlayacağım.Ne yazacağımıda bilmemekle beraber şuan yanımda olan arkadaşım organize sanayii şirketi revizyon matbaacılığın sahibi revizyonist şampanya var.Şuan benden yazmamı istediği ilk cümle siteyi ne kadar çok sevdiği ve onun için gece-gündüz uyumadığı oldu.Boşverin şimdi siz onu benim cümlelere kulak verin; yoksa organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi olursunuz, demedi demeyin.

Bu yazıyı herne kadar uzun tutmaya çalışsamda baskı evinden bulunan tipo baskı ile ancak bukadar yazılar basabiliyoruz.Bu arada matbaanın mürekkebi bitmiş ben bir koşu matbaa dolum merkezine gidip revizyon matbaacılık sitemize yazılar yazmak için mürekkep alayım.Cümleleri uzun tutmak için organize matbaacılık yazımda saçma cümleler kurdum kusura bakmayın.Bugün günlerden "Revizyon ile Cuma" umarım hayırlara vesile olur.

Ayrıca sizlere dün geceki açılan seo yarışmasından bahsettim mi ? Bakayım, bahsetmemişim.Zaytoz.com adlı matbaacılık yarışmasına katılmayı bir ihtimal düşünüyorum.Çünkü yarışmaya katılım sıfır domain ile olmayacak yani eski domainler ilede brnckvvtmllttrhaberi yarışmasına katılabiliyorsunuz.İşte buda bizlerin yarışmadaki şevkini kırıyor.Düşünsenize 5 yıllık 100.000 linki bulunan bir sitenin yarışmaya girdiğini.Birinci olması içten bile değil ve haksızlık olur.Bende bu etmeni düşünerek şunları söyleyeyim ben yarışma sonuna kadar ilk üç yada ilk 10 içerisinde sıralamayı yürüttüğüm zaman bir kaç sitenin başlık değiştirerek yarışmaya girdiğini düşündüğümde benim şansımın azaldığını ve haksızlık olacağını düşünüyorum.

Biraz saçmaladım ve yazıyı bitirmeyi başarabildim.Umarım bu yazdığımız yazı sitemize yararlı olur.Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizden bugünlükde bu kadar her nekadar tıklatıyor ve tıklanıyorsak, esen kalın.