Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile baskı teknikleri

Etiketler: ,
İyi geceler, şuan bu yazıyı yazarken sizlere revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi saatinden bahsetmek gerekirse şuan 01:44 ile yazıyı yazıyorum.Teknik olarak elimden geldiğince uzun tutacağım bu yazıda sizlere saçma sapan bilgiler verecek değilim fakat vereceğim genel anlamlı matbaacılık bilgilerinin içerisinde mantık aramazsanız sevinirim.Aslında bilgi vesaire vermeyi düşünmüyorum çünkü bilmediğim birşey olan "Baskı Teknikleri" ile sizlere yanlış bilgiler verebilirim.Zaten bu aralar özellikle korktuğum şey tam olarak bilmediğim şeyler üzerinden konuşmak; bir nevi revizyon matbaacılık diyebiliriz.

Yukarıdaki cümle birikintilerinde Türkçe'yi biraz kötü kullanmış olarabilirim fakat sizin beni yani revizyonist birisini affetmeniz uygun düşer öyle değil mi ? Zira organizematbaacılık şirketi sahibi olarak sizlerden bunu rica ediyorum, lütfen beni yani revizyonmatbaacılık kişiliğini kırmayın.Ayrıca içinde bulunduğumuz yarışmaya kardeş geliyormuş fakat bu bize göre daha çok küçük yeni başlıyor fakat yarışmanın adil olacağını düşünmüyorum.Çünkü yarışma sahibinin matbaacılıkbrnckvvtmllttrhaberi adlı forumda yazdığı mesajlar beni hiç gücen konusuna doğru adımlar atmaya zorlamadı.İnsanlara doğru dürüst cevaplar vermeyen ve 1750TL gibi diğer yarışmada birinciyi verilen parayı tüm üyelere verirken süreyi 3 ay yapmak bence akıl karı değil.

Ortada bahsi geçen miktara ben ve revizyon matbaacılık arkadaşım birşey demiyoruz çünkü onların tercihidir, bütçesidir.Fakat süre biraz uzun kaçıyor, belki katılırım fakat inanın hiçmi hiç güven alamıyorum; umarım organize sanayii yanlış düşünüyordur.Biz konumuza dönelim; revizyon ile matbaacılık için bugün benim için çok önemli.Sadece birgün değil önümüzdeki iki haftayı lider bitirirsek son haftalarda umarım yerimizi koruyacağız.Lakin bizimde sevip saydığımız arama motoru Google'nin neler yapacağı belli olur mu ?