Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Türkçe, TR

Etiketler: ,

Yahu bu ne saçmalıktır google soruyorum sana bizim site ingilizce mi ? Yoksa çince mi? Gelmiş bize "Bu sayfayı çevirin" etkisi uyguluyorsun.Kafamı bozma rest çekerim sana, bitiririm len seni.Bak google kafam bozulursa biliyosun neler yaparım sana; boks, yüzüne tükürürüm, ağzına şeker doldururum yaparımda yaparım.Yahu unutma biz Türk sitesiyiz ve bulunduğumuz ülke TÜRKİYE anlandın mı beni yoksa resimlemi anlatayım kendimi ? Anlatıyorum iyi dinle yoksa olacaklar benden değil, anlıyormusun.


matbaacılıkAnlaşılıyorki sen bunu anlamayacaksın nede olsa geri zekalısın.Biz sana ne diyoruz bir işimizi matbaacılık ile yapıyor ve evimize para götürüyoruz ama sen bizim bir revizyon sitesi olduğumuzu utanmadan unutuyorsun ve bizi ezik duruma düşürüyorsun ayıp değil mi ? Bak resimdede görülüyor organize olarak matbaacılık yaptığımız sitemde içerdiğim Türkçe yazılara karşın sen bizi TÜRKİYE'den göstermiyorsun.Yahu insanda biraz gurur olur, utanma olur neyse senle ters düşmeyelim.


Bak bir daha demem anahtar kelimelerde en ufak bir yanlışını görürsem karışmam ona göre ayağını denk al.Sonuç olarak biz bir google sitesiyiz ve seni seviyoruz ama sen bize yanlış yapıyorsun haberin olsun başkada birşey demiyorum ve sitede ufak bir kaç değişiklik yapıyorum kal sağlıcakla.


Çıkmadan sana bir iki liste yapayım hadi yine iyisin.Bak işte o liste;

  • Revizyon
  • Matbaacılık
  • Brnckvvtmlltthaberi
  • Organize Matbaacılık

  • Hadi kal sağlıcakla bir dahaki sefere birinci olman dileğiyle kendine iyi bakarmısın.(Kibar olalım.)