Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ; Mabaacı Olmak Yada Organize Brnckvvtmllttrhaberi Olmak

Etiketler: , ,

İyi revizyonlar, site ile aranız nasıl benim orta boyut diyelim iyi olsun.Şuan itibariyle üçüncü sırada yer alan sitemiz için daha çok yol kat etmemiz gerektiğini biliyorum fakat ne yapalım üçüncü diye sokağamı atalım siteyi.Sonunda bana onuda yaptıracaksınız; çıkacağım sokağa atacağım sonra eve döneceğim.Arkamdan ağlar biliyorum, fakat ne olur ise olsun benim kafam bozuldumu atarım gider.


Neyse şimdi haberlere geçelim.Brnckvvtmllttrhaberi kentinin revizyon ileçesinde meydana gelen aramada (revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi) oluşan sıralamaya göre üçüncü sırada yer alan brnckvvtmllttrhaberirevizyon oluşan sıralama karşısında: "Sıralamanın tamamlanmasına daha çok zaman var, önümüzdeki matbaacılara bakacağız." dedi.Google ise bizim elimizden birşey gelmez, bydvt ne derse o olur ifadelerini kullandı.


Kurtlar vadisi pusu filistini çıkarmaya hazırlanan set ekibinden Polat Alemdar ise oluşan sıralamadan rahatsızlık duyduğunu dile getirdi.revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde birincilik için yarışan Polat Alemdar amacımız hit değil seo derken yüzündeki gülümsemeyi organize matbaacılığa bağladı.