Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon İle Matbaacılık İçin : Organize Brnckvvtmllttrhaberi

Etiketler: ,

Merhabalar, bugün telefondan bir yazı gireyim dedim aldım elime telefonu neyse opera mini (v 1.0) ile giriş yaptım.Sonra baktım bu olacak gibi artık arkılmdan her gün yazı erkelerim vs. gibi ifadeler geçiyordu.Başladım yazmaya oluşturduğum başlık Revizyon İle Matbaacılık İçin : Organize Brnckvvtmllttrhaberi kelimesiydi ve bunun için yazıyı yazmaya başladım.


Neyse silmek için C tuşuna bastıkça yazılanların tümünü kopyalayıp bir kere daha eklediğini gördüm.Len dedim bu saçma iş nasıl olacak bu derken yaklaşık otuz dakika üzerinde çalıştım ama en sonunda çözdüm.İşin uzun olacağını anlayınca aldım elime bilgisayarı başladım yazmaya işe o yazıda bu okuduğunuz revizyon matbaacılık yazısı.


Yazının devamını okumak istiyorsanız lütfen ikinci revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yazımızı okuyunuz.O yazının başlığı ise: Brnckvvtmllttrhaberi İçin Telefon okumak için az biraz bekleyin yazıyı ekleyeyim sonra buraya adresini ekleyeceğim.