Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon ile Matbaacılık Hedef Değiştirdik

Etiketler: ,

revizyon-ile-organize-matbaacılıkİyi geceler, brnckvvtmllttrhaberirevizyon sitemiz saatleri şuanda gece dört olarak gösteriyor.Fakat yazıyı şuanda yazmıyorum akşam saatlerinde yazmıştım; şimdi sadece yayımlıyorum.Yazımızın konusunun hedef değiştirmemiz ve genel yarışma yazısı olduğunu bilmenizi istiyoruz, ben değil revizyon ile organize matbaacılık sitesi ve Google istiyor.Kusura bakmayın ben biraz saçmaladım, konumuza dönsek iyi olacak diye düşünüyorum.İle arada şunuda bildirmek isterimki bu yazıyı yazdıktan sonra yarın sabah onikide yayımlayacağım yazıyıda yazacağım.Onun için saçmalarsam lütfen bize kızmayın, zira siz kızarsanız unda kızma ihtimlali var.

Uçun kuşlar matbaaya ya diyerek selam söyleyin organizeye.Getirin broşürü bize revizyon ile çünkü biz bir revizyon severler sitesiyiz.Getirdiğiniz revizyona elimiden geldikçe iyi bakarız; onu severiz, yemek yediririz, sohbet ederiz ve önemlisi onu organize matbaacılık şirketine götürürüz.Sonra hep birlikte brnckvvtmllttrhaberi sitesine gideriz, oradan linkler alıp geri döneriz.Tabii giderken petrole uğrarız oradan kartvizitler alıp yolumuza devam ederiz.Fakat Türkiye'nin burada olduğu gibi tüm illerine yağan kardan dolayı kaymamaya çalışırız.

Yazıyı kısa tutmayız, uzun tutmak için ellerimizi çalıştırırız ve klavyeyi kullanırız.Saçmalamaya başladım sanırım, ne yaparsınız konu bulamıyorum artık.Ben yine tan söz edeceğim.Ayrıca size bir hatırlatmada bulunacağım, bunları tabiki bir alt paragrafta paylaacağım ve konuyu bitireceğim.Buraya kadar bizi okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ederiz.Lütfen bundan sonrada bir alt paragrafı okuyarak organize matbaacılık sitesine destek verin, teşekkürler.

Geldik son cümlelerin konuşacağı revizyon ile dördüncü paragraf metin bölümüne.Burada sitenin şuanki durumundan bahsedeceğim ki ilk önce revizyon ile başlayayım.Revizyon aramasında dördüncü sırada olan sitemiz; organize matbaacılık aramasında ikinci sırada yer alırken brnckvvtmllttrhaberi aramasında ise birinci sıradaki yerini koruyor.Bunun yanı sıra size hatırlacağım yer ise bizim tüm yazılarımız bulunduğu bir revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yazısı.O yazının adresine ise revizyon matbaa ulaşabilirsiniz.