Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon | Gece Matbaa Vardiyası

Etiketler: ,
Merhabalar, için geceleride çalıştığımızı biliyormuydunuz ? Evet biz hem gündüz hem gece çalışıyoruz; uyku uyumuyor, yemek yemiyoruz.Biraz ilginç gelebilir ama bu durum bu şekilde ve hiçbir yanılgı söz konusu değildir.Bakınız dün gece saatlerinde hedef değiştirdik adlı yazı yayımladık, tamam oto. olarabilir ama sonuçta gece yayımlanmış.Sizinde canınızı sıkmayayım fakat artık herşey bir düzene girmeli ve son bir ay kala yerimizi kaybetmemeliyiz.Bu noktadan sonra yerimizi kaybedersek biraz değil bayağı üzülürüm.

Sadece bir tane sitesinden bahsetmeyeceğim; diğer organize matbaacılık sitelerimizdende söz edeceğim fakat şunu söylemek isterimki diğer sitelerin durumları iyi değil.Sitelerimiz emeklerimizi boşa çıkartıyorlar ve düşüşe geçiyorlar.Özellikle dördüncü sırada olan sitemizin yazı ekledikçe gerilere düşmesi beni şaşırtıyor.Bazen bu siteye hiç yazı eklemesem mi diye düşünmüyor değilim.Bakarsınız bundan sonra yazı eklemem siteye, sayın google benim işim bellimi olur.Boşuna bekleme soru işareti koymayacağım; alıştın sen bu imla kurallarına.

Yazıyı uzun tutmaya çalıştığım için size biraz 823k'dan bahsedeyim.Bu bizim revizyon ile organize matbaacılık alexa miktarımızı gösteriyor, şuan itibari ile bu rank değerini bize uygun görmüşler.Umarım bu hafta sonuna kadar 750k oluruz, daha sonra hedef yarışma sonuna kadar 500k değerine sahip olmaktır.Efendim bu arada şu konudanda bahsetmeden geçemeyeceğim; yarışma konusu çok pasif kaldı.Evet konumuz yarışmanın yönetim odaklı konusunun artık çok fazla ziyaret edilmemesidir.

Son olarak ile ilgili şunları söylemek istiyorum.Bugün forum üyelerine bir kıyak geçip herkese bir kartvizit boyutlarında avatar yapmak istedim.Arka plana örümcek koydum yani yazı içerisnde örümcek resmi geçiyordu fakat sonradan vazgeçtim.Çünkü benim asıl amacım revizyon ile organize matbaacılık yapmaktır, bunuda lütfen böyle bilin.LÜtfen sağlıcakla kalın ve kendinize iyi bakın, iyi günler dilerim.