Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaa Ofset Baskı

Etiketler: ,

Sanırım bilmediğim bir başlığı ekledim buraya, neyse canım öenmli olan ofseti bilmek değil uygulamaktır.Bilmememden daha normal birşey olamazdı zaten ben matbaacı felan değilim ne bileyim ofset baskı neymiş.Bakın ben bir revizyonistim bunun için revizyon matbaayı arkama aldım googleye önümü döndüm gidiyorum.Hayırlısı neyse o olsun ama şan itibariyle üçüncü sıradayız acaba diyorum birinci olabilrmiyiz?


Olursak ne zaman oluruz, gibi düşünceler geçiyor aklımdan zaten receaizade mahmudu ekremde öyle söylememiş mi ? "ofset baskı ile teneke baskı birbirine çok benzer" diye.Yani bunlar birbirine ne kadar benizoyrsa kuşe kağıt ile muşe kağıtta aynı öelliktedirler.Matbaa ile ofset baskıyı ilişkilendirir isek, canımın sıkıldığını görür ve bunun nihayetinde siteden çıkış yaptığımı görürsünüz.İyi günler dilerim kendinize iyi bakın.