Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon organize matbbacılık

Etiketler:
İyi akşamlar,

Nasılsınız sayın internet kullanıcıları.Ne oldu yoksa bu cümle kafanı mı karıştırdı."Ben internet kullanmıyorum" gibilerinden.Kullanmasan bu sitede işin ne.Neyse tartışmayalım.

Biliyorum bugün saçmalama günümdeyim onun için çok güzel saçmalıyorum.Ama revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesinde google'de ilk sıralarda çıkmak için bundan başka çarem mi var ? Link vs. diye birşeyler söylemeyin onları bende biliyorum yoksa ben geri zekalımıyım ? Am ı subnormal ? No no, ı am smart and seoer.

Neyse saçma ingilizcele sizleri bunaltmayayım.Ben çıkayım ki link ekleyeyim ki google'de üst sıralarda çıkayım ki parayı alayım ki o parayı kimsesizler yurduna bağışlayayım.İyi günler dilerim.

0 yorum: