Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

organize - organize matbaacılık

Etiketler: ,
Organize bir şekilde yazı yazmaya devam ediyoruz.Fakat kendime yeni taktik hazırladım eski taktiği kullanmıyorum artık herşey organize işliyor.Bu arada karar verdim matbaacılık sektörüne gireceğim görmüyormusunuz matbaacılık devi revizyon seo yarışması yapıyor demekki iyi işi var ki yarışma düzenliyor.Zaten kelimeyi biliyorsunuz revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi evet kelime bu eğer bilmiyorsanız zaten bizim sitede ne işiniz var lütfen çıkınız.Tamam yahu şaka yaptım nereye daha karpuz kesmedik.

Çok çalışacakmısın, o zaman bu aletler senin geldiğinde bunlarla çalışırsın ama gözün gibi elin gibi bakacaksını onlara ezel abi bak bunlar benim.O yaşta vermiştim o takımları ömere bunun gibi gözleri parlamıştı,kader oda bir gün oğluna verecekti..Bu yazı neymi az önce tv açıktı ezel vardı filmden duyduklarımı kelime kelime yazdım.Duy sesimi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi duy.Neyse çıkma vakti geldi bu arada galatasaray maçının ikinci yarısı başladı.