Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

organize ile revizyon brnckvvtmllttrhaberi matbaacılık

Etiketler: ,
Yazı yazıyorum ama inanın hiç içimden gelmiyor.Şimdi hiç birşey yapmak istemiyorum canım sıkılıyor ne yapacağımı bilmiyorum.Bir kaç gün pasif kalabilir ve revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesine link ekleyemeyebilirim,haberiniz olsun.Sonra nerede bu adam,yoksa başına birşey mi geldi gibi düşünceler aklınıza gelmesin.

Bu aralar kısa yazıyorum değil mi? Ama ben kısa severim umarım google'de kısa sever zaten aramız yok siteler hep düşüşte ne olacak bilmiyorum.Ya ben iişi bilmiyorum yada benden daha iyi işi bilenler yarışmaya katıldı.Ne olursa olsun 3 ay boyunca beni yarışmada göreceksiniz.Tabii umarım görürsünüz "ne olursa olsun" biraz oturmadı.Ben çıkıyorum iyi akşamlar.