Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Alexa Rank Nedir ?

Etiketler: ,

Merhabalar, alexa rankı 508.000 olan sitemizden herkese bilgiler vererek bugünki rankımızın artmasına bir yardım isteyeceğim.Şunuda not edeyim bizim alexa rankı nedir sayfamızın artmasını istiyorsanız bize destek çıkmanız lazım, bir nevi sitedeki durma zamanınızı biraz artırırsanız herşey hallolur.Biraz yardım etseniz ne olmuş ki ? Bakın siz bize yardım ederseniz bende size yardım ederim, sizi Google'ye tanıtırım, ona derim ki: "Bak bunlar seni seviyi, sende onları sev." Bakın yazıyı uzun tutacağım ve aynı zamanda brnckvvtmllttrhaberirevizyon sitesinin rank sayfasını buraya koyacağım, sizde bir tıklarsanız beni bahtiyar edersiniz.Bize biraz destek çıkmanız ikimizinde yararına olacaktır diye düşünüyorum.Sizinde desteklerinizi alarak birazda sitemizin seosuna inanarak bu yazıyı yazdım, eğer bir artış gösterirse alexa rank nedir aramasında sanırım belirli bir sıralama içerisinde yer alacağım.Evet şimdi size sitemizin alexa rank bilgisini vereyim; alexa rank değerimiz şuan itibariyle 508.000 olarak arşive kayıt edildi ancak bu sıralamanın dün akşam 495 bin olup bugün 509 bin olması insanı ister istemez üzüyor, acaba ben ne yanlış yaptım ki alexa.com bana bunu uygun gördü ve sıralamamı bu kadar düşürdü, sorayım adelet bumu alexa ?

Yahu ayıp gerçekten ayıp bakın ben bu alexa rank için şimdi buraya widget koyacağım ancak eğer alexa rank bir artış göstermezse inanın bulduğum yerde dalacağım.Şakasına söylemiyorum gördüğüm anda iş bitti, arkadaşlığımıda bitireceğim.Ulan bu r10'a ne oldu iki saattir açılmıyor canımı fazlasıyla sıktı, nedir bu yavaşlık ikide bir sayfayı yenilemekten kına geldi, yakacağım sonunda :) Neyse şimdi widgete bakın eğer tıklarsanız çok bahtiyar olacağım bundan sonra siteden çıkacağım, hadi kalın sağlıcakla.
Nasıl buldunuz ? Eğer beğendiyseniz ve sitenize eklemek istiyorsanız buraya tıklayınız : Alexa Rank Widgets hadi görüşmek üzere.