Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon matbaacılık ile dertler

Etiketler: ,
Başım o kadar çok ağırıyor ki revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlllttrhaberi yazısına be başlık koyacağımı bile bilmiyorum.Bede saçmaladım birşey koydum lakin z öncede dediğim bibi başım acayip ağırıyor ne yapacağım bilmiyorum.Onun için sizi revizyon matbaacılık ile dertler sofrası adlı başlıkta revizyon matbaa şekillerine boğacağım.Şaka bir yana Allah'a şükür bu hayatta derdimizde tasamızda az, umarım Allah kimseye kaldıramayacağı dert vermez. yazımı yazarken biryandada matbaacılık izliyorum Tv'de oynayan Adanaırevizyon adlı dizinin ne kadar saçma bir konusu olduğunu söylememe gerek bile yoktur, öyle değil mi ? Organize revizyon matbaacılık böyle kapışma görmeyecekmiş ve pazartesiden sonra sanayii bölgesiymiş.Fakat böyle saçma revizyonizmlerin oynamasını hiç istemiyorum çünkü saçma içerikler ile insanları daha doğrusu bu filmi çocuklardan başkası izlemiyor yani çocukların beyinlerini sulandırıyolar.Çünkü çocukların aklında hiç "Revizyon nedir" adlı bir soru olmadı.

İnanın baş ağrısı çok kötü birşey hele şurunu kaybedince dahada kötü oluyor.Şimdi senden isteklerime gelelim mi ? Bak seninle yaklaşık iki ay 1 haftadır yarışıyoruz.Sende şükürler olsunki birinci sıradasın ve bu beni çok mutlu ediyor.Şimdi iki aylık sürecin yaklaşık bir ayını zirvede geçirdin ve 24 gün daha birincilikte kalabilrsin.Senden şimdilik istediğim tek şey bu; revizyon, matbaacılık ve brnckvvtmllttrhaberi değil.Her site gibi hata yapabilir ve sıralamada gerilere düşebilir fakat sen her sitenin yaptığını yapma, rica ediyorum.