Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Organize Matbaacılık atakları

Etiketler:
Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizin yarıştığı ve sonuçların değerlendirileceği Google aramasına göre sitemiz yerini koruyor fakat alt sıralardan hacklinkler alarak sıralamaya girmeye çalışan siteler benim canımı çok sıkıyor.Utanmadan bu bağlantıları alarak sıralamaya girmeye çalışan revizyon matbaacılık yüzkaralarının alayını sonunda matbaacılık evine kapatacağım; ondan sonra uğraş dur.Neysei ben o kadar sinirli adam değişim lakin birgün sinirlenirsem ne olacağını bilmiyorum.Elimden yapacak birşey gelmiyor, öyleki yarışma sahibi Emre Bey'inde elinden birşey gelmiyor.Lakin ben organize matbaacılık sever bir birey olarak ne yapacağım konusunda daha bir kanıya varmış değilim.Diğer sitemden ümitlerimi yavaş yavaş kesmeye başladım dersem hiç yalan söylemiş olmam.Ayrıca revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi aramasındaki yasak bağlantı alma yoluna giden bu insanların önüne sadece biz değil tüm internet dünyasının karşı çıkması gerekiyor.Anlık olarak değişen sıralamada şuan bir site aramalarda dördüncü sıraya geldi ve benim dikkatimi çeken nokta bloggum uzantılı sitelerin uzun vadeli olmadığıdır.Zira onun yerine blogcu yada blogspot uzantılı sitelerin olduğunu düşünürsek bence daha uzun ömürlü siteler elde edilebilirdi.

Bugün yazımı elimden geldiği kadar uzatmaya çalıştım fakat can sıkıntısı dedikleri olayı geçiren vucudum 'Organize Matbaacılık atakları' yazımı bitirmem gerektiğini bana işaret ediyor.Umarım sıralamayı ilk ikide bitiririz derken bunun yanı sıra diğer sitemin ilk 5'e girmesi gerektiğini tekrar tekrar hatırlatıyorum.Kalın sağlıcakla, herkese iyi akşamlar.