Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon Organize Matbaacılık Brnckvvtmllttrhaberi sitesi

Etiketler: ,

Merhabalar, bu yazıyı akşam yazdım sanırım gece saat onbirdi..Revizyon konumuza dönelim biz, amaçlarımız doğrultusunda revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesi olalım.Çünkü bizim başka işimiz, gücümüz yok; tek işimiz sitesi ve içeriğidir.Şuan bu yazıyı yazarken canımın ne kadar sıkkın olduğunuda söylemek isterim.Ayrıca televizyonda kavak yelleri adlı bir dizi var, bir yandan ona bakıyor bir yandanda yazımı yazıyorum.Bir dakika kanalları değiştirip düzgün bir film bulayım, bekleyin döneceğim.

Yok yahu, bu akşam hiçbirşey yoktur.Özellikle saçma programları bugüne mi koyuyorlar anlamış değilim.Şuan baktığımda bir şarkısın sen, vaiz ve şarkı programlarından başka hiçbir revizyon görmedim.Yahu biraz kaliteli programlar olsun; matbaacılık, revizyon ile bunlara örnek olmalı diye düşünüyorum.Bu böyle giderse televizyonu kıracağım, zaten canım sıkılıyor.Yazı yazarken içimi döktüğümü yoksa hiç içimden böyle yazıların gelmediğini bildirmek isterim.Çünkü revizyon ile mantıklı yazılar yazmak beni rahatlatıyor.

Kanal7 açtığım anda karşıma KV'nin organize özeti karşıma çıktı.Bu diziyi zamanında o kadar çok izlerdim ki, fakat şu sıralar yayımlanan bölümlerinde hiç bir aksiyon olmaması revizyon ile matbaacılık gibi benimde kafamı bozdu.Artık izlememe kararı bile aldığımı bilmenizi isterim; ara sıra izliyorum.Bu haftaki revizyonunu izlemedim, fakat oynuyormu vs. diye kontrol ediyorum.Çünkü ofset baskı organize olmak ister; aşk ister, para ister... Evet revizyonum bak matbaacılık ile organize olman bizim için çok önemli, lütfen bizim için çalış.

Son paragrafa girdim, bu yazımda tam tamına dört paragraf ekledim.Yeter bu kadar beş paragrafta yazmak isterdim ama karar verdim diğer siteye içerik atacağım.Birazda ona brnckvvtmllttrhaberi ekleyelim; revizyon ile organize matbaacılık brnckvvmllttrhaberi okuyalım.Senin kalbin kırılmasın fakat birazda diğer sitelere revizyon ekleyelim zira onlarda bizim sitelerimiz bizden küserler.Hadi kal sağlıcakla, kendine iyi bakarken Allah'a emanet ol.