Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon İle Aksilik

Etiketler: , ,

İyi geceler, yada akşamlar mı demeliydim ? Bu saat kimisine göre gece, bazısına göre ise akşam olarak akıllarda değerlendirmeler uyandırabiliyor.Biz bu konudan bahsetmeyeceğiz, dün akşam saatlerinde yazdığımız Revizyon.com.tr - Matbaacılık İçin Google yazımızda oluşan aksilikten bahsedeceğiz.Daha doğrusu burada yazıyı yazan ben olduğuma göre bahsedeceğim demek daha doğru olur.Pazar akşamı yazdığım yazıda yayımlanma tarihini gece saat 04:00 olarak belirlemiştim fakat sanırım bir hata yapmışım ki yazı gece yayına girmedi.Benim orada belirlediğim revizyon ile matbaacılık saatlerinin uyuşmaması yazının içeriğininde biraz farklılık kazanmasına ve revizyona dönüşmesine neden oldu.


Neyseki yazı yayıma girdi ve şuan bu yazıdan sonra ana sayfada yer alıyor.Birazda akilik kelimesinden bahsedecek olur isek bu kelimenin başlığa tam oturmadığını göreceğiz.Revizyon İle Aksilik derken biz burada sanki büyük birşey olmuş gibi algılanmış olabiliriz, kusura bakmayın.Şimdi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi kelimesi haberlerine geçelim, ve siz değerli okuyuculara bir kaç sıralama bilgisi vereyim.Şuan itibari ile revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sıralamasında ilk sırada yer alıyoruz, düşme ihtimalimiz oldukça yüksek çünkü alttan çok iyi bastırıyorlar.


Paragraf atladım lütfen buradan takip edin, nerede kalmıştık ? Tamam üst paragrafı okudum, hatırladım.Özellikle co.cc ve bloggum uzantılı siteler gerçekten büyük bir baskı yapıyorlar buda haliyle bizde bir korku uyandırıyor.Umarım revizyon ile çıktığımız bu yolu matbaacılık ile katederiz.'yi arkadamıza alır isek bizi geçecek adam yok, fakat arama motoru kimsenin arkasında durmuyor aksine önünde duruyor.Bizde bunun için çalışıyoruz, sevdiği özellikleri elde etmeye çalışıyoruz zaten onun için yarışmanın ismi "Seo Yarışması" değil mi ? Evet, bu yüzden yarışma ismi seo yarışması ve revizyon ile organize matbaacılık için seo yarışması yapılıyor.Bizim temmennimiz sıralamanın şuanki sonuçlar gibi bitmesidir.


Baktımda yazı bayağı uzun oldu, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesinde bu kadar uzun yazılar yazmak sanırım hoş olmuyor, okuyucu sinirlenebiliyor.Fakat biz okuyucu için değil kankam (Google) için çalışıyoruz.Herkese iyi akşamlar mı deilesem yoksa iyi geceler mi ? Tekrar konunun başına döndük, evet başlıyorum tekrar yazacağım.