Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon Borsası Bitmiş

Etiketler: ,

Herkese revizyonlu günler, dün akşam 'da konu açtım.Konumun amacı sitemden link satmaktı, ayrıca tanıtım yazısı satmayıda planlıyordum.Neyse efendim açtım revizyon matbaacılık konumu, biraz pm geldi cevapladım birazda konuya yazanlar oldu onlarada pm attım ama nerede tık yok.Link borsası bitmiş, artık kimse kimseden revizyon almıyor.Sanırım artık sitenizin 100k altı, pr5+ alması lazım yoksa kimse revizyon ile organize matbaacılık almaz.

Şimdi bırakalım bu piyasanın söndüğünü, biz brnckvvtmllttrhaberi işimize bakalım.Bu arada bu sitenin biraz Google bilgilerinden bahsetmek istiyorum.Google bilgilerinin yanı sıra rank sayımızada değineceğim.İlk önce Google bilgilerini aktarayım, siz değerlli matbaacılık okuyucuları.Sitemizin şuanda Google bilgilerine değinecek olur isek; Sitemizin PR değeri şuan itibariyle 4 olarak gözükmektedir, index sayısı 127 olarak tarihe geçmiştir.Link sayısı 171 olara gözüken revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizin hedef kelimede sırası ise şuan itibariyle birincilik olarak insanların akıllarnda yer etmiştir.


Birazda rank sayımıza değinecek olur isek sitemizin şuanki değeri 922,928 olarak belirlenmiştir.Şuan sıralamasındaki siteler içerisinde en yüksek değere sahip olan revizyon sitemizin hedefi ilk 300k içerisinde yer almaktır.Rank bilgilerimizi takip edebileceğiniz bir resim eklediğimiz sidebarın altından bilgilerimize ulaşabilirsiniz.Yazıları yazdıktan sonra birazda saçmalasak iyi olacak; revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemiz için lütfen dua ediniz, zira birinci olmak için çok fazka şansımız yoktur.

Bu arada revizyon matbaa sitemizin yarıştığı seo yarışmasında şuan itibariyle elenenler listesi güncellenmiştir.Sponsor linkleri eklemeyen, brnckvvtmllttrhaberi kelimesini domainde geçirmeyen siteler elenmiştir.Şuan itibariyle bizim elenen sitemiz yoktur.Tek hedefimiz sitelerimizi ilk üçte yarışma sonuna kadar götürmektir.Umarım revizyon bizi ışınlarda daima birincilikte kalırız.Ayrıca BirinciKuvvet.com adresinin filtreye girmemesi içinde elimizden geleni yapmaktayız.

Yarışma sponsorumuz Emre Bey aşırı yüksek gribal enfeksiyon geçiriyormuş.Bizde ona Allah'tan acil şifalar diliyoruz, Allah şifa versin diyoruz.Bu yazıyı değerlendirecek olur isem sanırım yazı birbirinden kopuk oldu aynı revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlttrhaberi gibi bağlantısız olduğunu düşünüyorum.Türkçe içerikli sitemizde böyle kopuklukların olması beni üzüyor.Kalın sağlıcakla, bizi takip ediniz.